Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » windows10 screenshot
[Windows]  windows10 screenshot

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Johnnybgoode Bericht Geplaatst op 15-01-2016 Reageer met quote
Nieuw lid
Heb in Win10 geprobeerd een screenshot te maken met diverse programmas. Enkel wanneer ik scherm probeer printen van bv. een setup.exe van een programma Dan komt de vraag of ik toestemming wil geven om wijzigingen aan te brengen, en dit specifieke scherm kan ik niet afdrukken .
Weet iemand raad?

Ubunt en Windows 10
arendvanriet Bericht Geplaatst op 26-01-2016 Reageer met quote
Nieuw lid
Johnnybgoode schreef:
Heb in Win10 geprobeerd een screenshot te maken met diverse programmas. Enkel wanneer ik scherm probeer printen van bv. een setup.exe van een programma Dan komt de vraag of ik toestemming wil geven om wijzigingen aan te brengen, en dit specifieke scherm kan ik niet afdrukken .
Weet iemand raad?

Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar als je gewoon een screenshot met het knipprogramma maakt, kun je deze dan vervolgens niet gewoon printen?

Gr. Arend
http://www.rietveldlicht.nl/hanglampen
frehen Bericht Geplaatst op 19-02-2016 Reageer met quote
Senior lid
Kan zijn dat als je in Windows 10 je een screenshot probeert te maken met een extern programma Windows 10 dit ziet als een inbreuk, we zijn bij W10 uiteindelijk niet meer de baas over ons eigen besturingssysteem, nog minder over onze eigen programma's, dus dat is het probleem denk ik.
Ik zal hier eens Snagit proberen in W10 en kijken wat dat doet. Kom erop terug. Let wel, Snagit is niet gratis.

Snagit werkt gewoon onder Windows 10.
Er is geen standaard programma om een screenshot te maken in Windows. Je bent dus aangewezen op een extern programma. Als je dat extern gaat installeren kies dan voor uitvoeren als administrator.
Hoop dat je er inmiddels uit bent.

grtjs
frehen
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » windows10 screenshot