Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Velden in Outlook
Velden in Outlook

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Koen6 Bericht Geplaatst op 15-01-2016 Reageer met quote
Gevorderd lid
Besturingssysteem: Windows 7
E-mailprogramma: Outlook 2003

Graag zou ik bij de onderliggende - aangemaakte - mappen van Postvak IN dezelfde kolommen (velden) hebben als bij Postvak IN zelf.
Daarbij zou ik bij de aangemaakt mappen van Verzonden, dezelfde kolommen willen als bij Verzonden.

Als ik de velden (kolommen) verander bij Postvak IN (of bij Verzonden) dan heeft dit ook effect op de onderliggende velden bij Verzonden.
De vraag is of en hoe ik wijzigingen kan aanbrengen in de onderliggende mappen van Postvak IN en andere wijzigingen kan aanbrengen in Verzonden.

Het wordt wel heel erg vol als er zowel bij de onderliggende mappen van Postvak IN en Verzonden de velden: 'Aan' en 'Van' en 'Verzonden' en 'Ontvangen' op het scherm aanwezig moeten zijn voor een volledig beeld.

Ik hoop dat er een oplossing is.

Met vriendelijke groet,
Koen Heringa

frehen Bericht Geplaatst op 19-02-2016 Reageer met quote
Senior lid
Beste Koen, ik denk dat je dit verzoek aan Microsoft zelf moet richten. Lijkt me geen workaround voor. Weet even niet waar je daarvoor terecht kan.

Vaak is het antwoord ook teleurstellend, die lui gaan hun eigen weg, reden waarom Windows 10 er ook zo uitziet als het is. Zolang dat zo blijft is W10 niet mijn ding, maar da's een zijstraat, hoewel ze met Office dezelfde weg bewandelen. Je kan het niet meer inrichten naar eigen inzicht, ze willen dat je hun inzicht volgt. Vaak zijn er nerds die weten dat te omzeilen en dus een workaround delen, maar blijf maar eens aan de gang met zo'n eigengereide ontwikkelaar die tenslotte ook nog marktleider is...

grtjs
frehen
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Velden in Outlook