Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Netwerk probleem qua delen tussen pc's
Netwerk probleem qua delen tussen pc's

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
frehen Bericht Geplaatst op 28-12-2015 Reageer met quote
Senior lid
Beste mensen,
Allereerst wil ik jullie fijne dagen toewensen en het beste voor 2016 !

Ik heb een netwerkprobleem met als foutcode 0x80070035 en ik krijg het niet goed en verholpen. Er is sprake van een Windows 10 pc en een Windows 7 pc en hoewel het netwerk verder prima in orde is (Gb netwerk) wil het niet lukken om van de Windows 7 pc te verbinden met de Windows 10 pc. Andersom lukt wel. Wat ik deel op de W7 pc is te zien via W10. Op de W10 pc heb ik twee partities gedeeld staan.
Op het moment van willen verbinden van de W7 naar de W10 krijg ik die genoemde foutcode. De pc's hebben beide dezelfde beveiliging qua antivirus en firewall (windows). Bovendien zitten ze in hetzelfde netwerk qua IP en werkgroep. Enige verschil is Malwarebytes Antimalware op de W7 pc. Ook thuisgroep instellen geeft geen soelaas.
Bijkomend nadeel is dat de W10 pc wel naar een op de XS4ALL modem aangesloten externe HDD kan aanloggen den de W7 pc niet.
Zie dat ik nu geen bijlage kan uploaden, waarom weet ik niet, maar wilde een netwerkoverzicht bijvoegen.
Wil hier graag over gaan bomen indien iemand tijd heeft, wil dit nl. erg graag goed krijgen. Voorheen heb ik hier nooit geen problemen mee gehad. Wellicht is er een verschil in W7 en W10 instellingen qua netwerk, wellicht moet ik op de modem van XS4ALL iets beter zetten, ik weet het niet meer.
Hoop dat iemand me kan helpen met dit vervelende probleem. Naar volgend jaar tillen is geen probleem, zo'n haast heeft het niet.
Alvast dank en fijne dagen !!

grtjs
frehen
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Netwerk probleem qua delen tussen pc's