Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Toetscombinatie in Windows Live Mail
Toetscombinatie in Windows Live Mail

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Koen6 Bericht Geplaatst op 07-07-2014 Reageer met quote
Gevorderd lid
Besturingssysteem: Windows 7
Programma: Windows Live Mail
Onderwerp: toetscombinatie

Het begon allemaal met de toetscombinatie "Ctrl, Shift en +"; en dat om een e iets hoger te kunnen plaatsen in een bericht (de achtste maar dan met een 8 en een verhoogde e). NB het was een antwoord op een toegestuurd bericht.

Ik experimenteerde wat met de toetscombinatie: "Ctrl, Shift en -"(teken rechts naast de nul). De tekst werd nu kleiner - en werd steeds kleiner bij iedere keer dat de genoemde toetscombinatie werd uitgevoerd. Uiteindelijk werd de tekst zo klein dat deze niet meer leesbaar was.
Het sluiten van het antwoord, het opnieuw openen van het toegestuurde bericht en weer beantwoorden, gaf geen oplossing! de tekst in het antwoordbericht bleef klein.

Op het internet gezocht naar de toetscombinatie "Ctrl, Shift en -" (kon ik niet direct vinden), in de hoop de toetscombinatie te vinden die de tekst weer zou vergroten.
Mijn vraag is dan ook: met welke toetscombinatie kan ik de tekst weer groter maken - nadat de tekst met "Ctrl, Shift en -" is verkleind.

Mijn goede moeder - van ruim in de negentig - deed mij de goede suggestie de computer opnieuw te starten: dit bracht uitkomst; mijn vraag blijft echter.

Bij voorbaat mijn dank voor het antwoord op mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
K.D. Heringa

vosManz Bericht Geplaatst op 12-07-2014 Reageer met quote
Technische man
Is het niet gewoon CTRL + SHIFT - +? Ik heb hier geen Windows Live Mail om het te testen, maar in veel programma's is dat weer inzoomen. Eventueel de + op je numpad gebruiken in plaats van die boven de letters.

CTRL - SHIFT - * kan misschien ook werken, dat zorgt er in veel programma's voor dat er weer 100% wordt ingezoomd (een soort reset van de zoom dus)

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Toetscombinatie in Windows Live Mail