Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » probeem in software?
[Windows]  probeem in software?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
patito Bericht Geplaatst op 11-01-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik heb een probleem met mijn fotos op mijn Sony laptop. En dat al een paar jaar. 1 op de 10 fotos ongeveer veranderd van grootte. En dat kan op elk moment gebeuren,oftewel met oude fotos maar net zo goed met nieuwe fotos die ik nog maar ner gedownload heb. Dierbare fotos zijn verworden tot een formaat waar ke bijna een vergrootglas voor nodig hebt. Terwijl ze jaren gewoon in normaal formaat op de computer hebben gestaan. Ik verander niks, heb zelfs geen verstand van computers,ik heb geen fotobewerkingsprogramma's of dergelijke, maar toch veranderen foto's geregeld. Gaan van 1,3 mb, 900 kb, 600kb of wat voor formaat dan ook, zonder mijn medeweten naar 4, 5 of 6 kb. Hoe kan dit,wat kan ik eraan doen, is dit te voorkomen (heb de meeste fotos nu ook gelijk op usb voor het geval,maar veel fotos zijn al "gekleineerd". Kan ik fotos weer origineel krijgen? En waarom maar 1 op de 10, waarom gebeurd dit geheel willekeurig bij oude en nieuwe fotos?
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » probeem in software?