Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Surveys omzeilen.
Surveys omzeilen.

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Terra Bericht Geplaatst op 11-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo allemaal. Ik heb het volgende al op andere websites geprobeerd te vragen maar het mocht niet baten.
Ik zit met een probleem waar ik gek van word, letterlijk en figuurlijk.

Soms wil ik op het internet bestanden downloaden maar dan word je eerst gevraagd om een survey in te vullen. (Fileice, sharecash, fileurl, enz enz ). De meeste van jullie zullen hiermee ongetwijfeld ervaring mee hebben en kunnen de mening delen dat het allemaal gierige vuilnisbakken zijn.

Voor die dingen gebruik altijd een 10min email adres(Ja ik ben zelfs een paar keer zo gek geweest om het ook nog te doen) maar zelfs wanneer alles compleet is blijft hij wachten op verificatie. Heb dit met meerdere browers.

Ik weet dat de meeste van die websites je virusscanner een koppijn bezorgen maar sommigen daarvan ook wel normale websites. Voor xjz moet je betalen, paypal heb ik niet. Voor urlbreakers, survey removers en andere tools moet alsnog zon rotzooi ding invullen om het wachtwoord te krijgen voor het .rar archief. Er moet toch een manier zijn om die dingen te omzeilen? Alsjeblieft help me hier mee, ik word kierewiet van die dingen. De links naar de website zal ik posten op aanvraag, i.v.m. forum regels en (anti)spambeleid dit niet wenst.

vosManz Bericht Geplaatst op 12-01-2013 Reageer met quote
Technische man
Als je zo'n survey krijgt, kun je er 99% zeker van zijn dat hetgeen je zoekt er niet staat, nep is of een virus bevat. Ik zou je dan ook aanbevelen de pagina's direct te sluiten en verder te zoeken.

Ik weet niet wat voor bestanden je wilt downloaden, maar er zijn waarschijnlijk betere manieren. Zo krijg ik eerlijk gezegd nooit een survey als ik iets wil downloaden.

::: vosManz :::
Terra Bericht Geplaatst op 12-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Quote:
Ik weet niet wat voor bestanden je wilt downloaden, maar er zijn waarschijnlijk betere manieren

Kunt u een andere (hopelijk legaal) manier toelichten? Dat zou fijn zijn.
Wat betreft het soort bestanden, zijn voornamelijk .pdf en .rar bestanden.

Naar vosManz:

Ja, ik zoek me kapot. Haha dat is juist mijn probleem.
Ik zal het ongetwijfeld vinden, maar heb juist daar wat hulp bij nodig.. naar een alternatieve manier. [/quote]

vosManz Bericht Geplaatst op 12-01-2013 Reageer met quote
Technische man
Wat wil je precies downloaden dan? Als ik dat niet weet, kan ik je daar natuurlijk niet aan helpen.

Terra Bericht Geplaatst op 14-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Bijvoorbeeld dit bestand, juist om alles te omzeilen.
Het rar archief is vergrendeld met een wachtwoord, wat je krijgt als je juist eerst dat gedoe moet doen. Hier is de link,
Let even op, je krijgt hierbij zon ding voor je neus - zorg voor de zekerheid dat je virusscanner aanstaat.

Straks wanneer je gekeken hebt, zal ik de link weer verwijderen ( of een moderator moet dit voor mij doen aub)

http://linkz.it/4KL

Terra Bericht Geplaatst op 15-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Sluit het topic maar.
Het lijkt er op dat jullie er me zelfs niet eens mee willen helpen.
Als hier een reden achter zit laat het me weten. Zo niet, dan kom ik hier ook niet meer terug. Heb nu 2 dagen extra gewacht op een antwoord.

vosManz Bericht Geplaatst op 15-01-2013 Reageer met quote
Technische man
Zoals je merkt is het de laatste tijd niet erg druk op dit forum. Het is dan ook niet dat we je niet willen helpen, maar vooral dat we niet iedere dag op nieuwe berichten controleren of gewoon geen tijd hebben. Iedereen op dit forum komt hier vrijwillig, we kunnen dus niet garanderen dat er snel een reactie komt.

Met de link kan ik helaas niets. Daar zie ik inderdaad een survey, maar kan ik niet achterhalen naar wat je precies op zoek bent. In dat rar-bestand, moet daar bijvoorbeeld een muziek-bestand zitten? Of een e-book, of een film, of ..?

renevanh Bericht Geplaatst op 16-01-2013 Reageer met quote
Beheerder
Zoals VozManz al zegt: allemaal nep.

Die surveys zijn er om mailadressen of persoonsgegevens te achterhalen en virussen of malware te installeren. Je zult nooit een bevestiging of wachtwoord krijgen en de bestanden die je download zijn leeg.

Een grote scam.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Terra Bericht Geplaatst op 16-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Naar renevanh en vosmanz:

Ok begrijpelijk, ik dacht dit juist wel een levendig forum was.
Ik ben zelf beheerder van een forum, reageren is nooit verplicht.
Nou ja, dan moet ik het maar laten zitten. Als het inderdaad een grote scam is dan gaat het over. Raar dat die websites dan nog in de lucht zijn, overheid en spul moeten die oppakken die lui? Of heb ik het mis.

edit: bedankt tot zover!

renevanh Bericht Geplaatst op 16-01-2013 Reageer met quote
Beheerder
Helaas is ICT recht niet zo eenvoudig als een boete uitschrijven omdat iemand door rood rijdt...

Keyboard not found, press F1 to continue...
Terra Bericht Geplaatst op 16-01-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Nee inderdaad, maar ze weten wel razendsnel een boete uit te schrijven naar een website die ook maar iets negatief over hun verteld (klokkenluiders). Of sterker nog het neerhalen van een domein, zoals Piratebay. Laat ze zo'n blokade ook lekker op die websites van surveys zetten in Nederland. Dan kunnen we elkaar de hand schudden haha :wink:

Als ik nog eens een probleem online tegenkom zal ik voortaan een nieuw topic aan maken en wat geduldiger zijn op deze site. Voor dat jullie koffie pauze over is ;)

Groeten, bedankt!

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Surveys omzeilen.