Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » I-net verbinding hapert 2min ok 0,5min off enzenz
I-net verbinding hapert 2min ok 0,5min off enzenz

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
01mercy Bericht Geplaatst op 08-05-2011 Reageer met quote
Gevorderd lid
Ola,

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Ik heb sinds kort (nu 1jaar verbinding en netwerk helemaal ok gehad) een haperende I-net verbinding.

Situatie.
Ik huur een aanbouw, de verhuurders hebben I-net en ik krijg een kabel doorgetrokken naar mijn woning.
Hierop heb ik een wireless modem gezet en deze zend het signaal naar mijn laptop en mijn desktop. Op mijn desktop heb ik een ontvanger.

De modem is een Linksyswrt120N en de ontvanger is een LinksysN desktop receiver.

Het probleem is dat ik 2-5min verbinding heb, dan valt ie weg voor 0,5 tot 1 min krijg ik weer verbinding 1 sec weg en 1 sec later weer online. En zo gaat het steeds weer.

Ik weet begod niet waar ik moet beginnen met checken omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.

Mijn platform is windows vista ultimate 32 bit, ik heb er kaspersky anti virus op staan (ik weet dat antivirus software ook wel een voor probs wil zorgen) maar nogmaals het is iets van de afgelopen 2 mnd daarvoor heeft heel het systeem perfect gedraaid...het is voor mij een raadsel.

Zeer dankbaar alsvast voor enige support!

Greetz,
Pepijn

-- Pay no deposit and get no return --
Image
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » I-net verbinding hapert 2min ok 0,5min off enzenz