Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Kan Hotmail niet meer in!!!
Kan Hotmail niet meer in!!!

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
bedweter Bericht Geplaatst op 09-03-2011 Reageer met quote
Enthousiast lid
Mijn vrouw zit met een probleem( echt waar!) : Zij wil inloggen op haar Hotmail adres. Krijgt dan het bericht dat haar account waarschijnlijk door een ander gebruikt wordt om ongewenste berichten te verzenden...maar ze helpen je verder om dit op te lossen, volgende dus...Ze vragen waar ze de bevestigingscode naartoe moeten sturen maar in het het betreffende vakje staat al een adres ingevuld maar dat bestaat al lang niet meer. Een ander adres invullen kan niet. Ik snap dat ze willen dat je kan aangeven dat het inderdaad om JOUW ACCOUNT gaat. Maar wat nu?
Ter extra beveiliging heeft ze wellicht ooit een antwoord op een bepaalde vraag moeten invullen, b.v. "wat is de naam van uw hond/echtgenoot enz,?" Kan ze zich niet meer herinneren. Er moet toch een manier zijn om dit op te lossen zonder dat je al je berichten/adresgegevens moet opgeven? Wie helpt mijn vrouw verder want ze wordt al een beetje wanhopig.....
dank,
Bedweter

Matel Bericht Geplaatst op 11-03-2011 Reageer met quote
Beheerder
Je kunt contact opnemen met Microsoft Nederland om te zien of zij nog iets voor je kunnen betekenen: http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support#tab0

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
bedweter Bericht Geplaatst op 11-03-2011 Reageer met quote
Enthousiast lid
Dank Matel. Ga ermee aan de slag. Zal mijn vrouw ook blij mee zijn.
Ook namens haar dus bedankt.
bedweter

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 24-03-2011 Reageer met quote
Senior lid
Er zou toch een optie moeten zijn om die vraag te zien en aan de hand daarvan, de vaak voor de hand liggende optie te proberen? Anders idd kijken of microsoft nog kan helpen.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
bedweter Bericht Geplaatst op 24-03-2011 Reageer met quote
Enthousiast lid
Het probleem is inmiddels opgelost: Je kunt met Microsoft.nl digitaal kontakt opnemen. Je krijgt dan een soort prive-forum met eigen pincode toebedeeld. Daar kun je je probleem uitleggen. Vrij snel krijg je dan antwoord van een van de Microsoft- medewerkers. In mijn geval ging het erom dat ik aannemelijk moest maken dat het echt om MIJN account ging.
(Titels van mappen opgeven/adresboekgegevens/onderwerptitels van E-mail berichten enz.) Uiteindelijk kreeg ik de mogelijkheid, via een speciale link, om een nieuw wachtwoord aan te maken en kon ik (mijn vrouw) weer gebruik maken het oude E-mailadres.
Bedweter

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Kan Hotmail niet meer in!!!