Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Outlook Expres & Hotmail
Outlook Expres & Hotmail
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
karinneke Bericht Geplaatst op 25-07-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hoi!

Onlangs is mij het bericht onder ogen gekomen dat je binnenkort niet meer je mail van Hotmail kan binnenhalen op Outlook Expres. Je moet dan het e.e.a. doen om dat weer wel te blijven kunnen...

Nu heb ik wel een site gevonden, maar daar moet je een compleet nieuw account aanmaken en dus niet je bestaande veranderen...

Iemand enig idee hoe dit zit??

Thanks!! (oja, 'smijten' met compu-termen heeft bij geen zin, ik ben een digibeet ;) )

renevanh Bericht Geplaatst op 26-07-2009 Reageer met quote
Beheerder
Zover ik weet kan dat al tijden niet meer met nieuwe hotmail accounts en zal deze mogelijkheid waarschijnlijk voor oudere hotmail accounts ook gaan vervallen.

Heb je een linkje naar die site? Zo lang het niet van Microsoft zelf is geloof ik er namelijk weinig van.

Keyboard not found, press F1 to continue...
vosManz Bericht Geplaatst op 27-07-2009 Reageer met quote
Technische man
Dat klopt, Microsoft gaat het uitlezen van Hotmail via Outlook veranderen. Je krijgt daar via e-mail bericht van als je ooit gebruik hebt gemaakt van deze service.

Zie voor meer informatie:
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA102218231043.aspx
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA102225181043.aspx

Zoals je daar in kan lezen heb je de Outlook Connector nodig. Het is daarbij niet nodig een nieuw account aan te maken. Ik gebruik de outlook connector nu ook, en je kan daarmee gewoon inloggen met je hotmail gegevens.

::: vosManz :::
karinneke Bericht Geplaatst op 28-07-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Ja, ehm... maar daar gaat het over Outlook en dus niet over Outlook Express :s.... (ow, soms haat ik pc's... pfff... al dat gedoe :()
vosManz Bericht Geplaatst op 28-07-2009 Reageer met quote
Technische man
Ah ok. Maar ook daarmee zou het nog moeten kunnen. Je moet dan alleen je account opnieuw instellen. Zie daarvoor deze handleiding van Windows Live:

http://windowslivehelp.com/solutions/settings/archive/2009/02/18/how-to-add-your-e-mail-account-to-microsoft-outlook-express.aspx

::: vosManz :::
karinneke Bericht Geplaatst op 05-08-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Ga 't thuis eens bekijken... zou nl balen zijn als ik geen hotmail meer kan binnenhalen op Outlook Express... Nu heb ik alles bij elkaar... wel zo handig! In elk geval bedankt voor je antwoord!! :D
karinneke Bericht Geplaatst op 21-08-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Gelukt!! Maar.... nu komen alle mails in hetzelfde mapje als m'n andere mail... Hotmail was eerst apart. Is er een instelling dat alle Hotmail automatisch in een ander mapje komt???
karinneke Bericht Geplaatst op 03-09-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Nu dacht ik dat alles werkte (en volgens mij deed 't dat ook), maar nu verstuurt-ie niets meer!!

Ik krijg deze melding:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'Hotmail (1)', Server: 'smtp.live.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Wie kan hier wijs uit???

Groetjes en alvast bedankt weer!! :)

PS ik zie dat-ie niet meer synchroom loopt met Hotmail zelf. Als ik dingen verwijder in Outlook Express, blijven ze nog wel op de server staan. Is hier nog iets aan te doen??

PS worden jullie al gek van deze digibeet?? :P

Matel Bericht Geplaatst op 11-09-2009 Reageer met quote
Beheerder
Met google kun je al veel oplossingen zoeken. Er blijkt zelfs een website te zijn speciaal voor deze foutcode: http://www.0x800ccc0e.nl/

Als dat niet helemaal duidelijk is, dan kun je nog hier kijken voor wat meer achtergrondinformatie en de oplossing: http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=201183

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
karinneke Bericht Geplaatst op 12-09-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
ksnaputnie... :(

Toch bedankt...

Matel Bericht Geplaatst op 12-09-2009 Reageer met quote
Beheerder
Volg eens deze stappen:

Quote:
1. ga naar het tabblad 'server'
2. bij 'server voor uitgaande mail' vink je het hokje bij 'voor deze server is verificatie vereist' aan
3. klik op 'instellingen'
4. vul je accountnaam en wachtwoord in
5. vink het hokje 'wachtwoord onthouden' aan
6. klik op 'ok'
7. klik op 'toepassen'

Als het dan nog niet werkt, volg nog eens de stappen van vosManz om zeker te zijn dat je geen fouten gemaakt hebt. Stel voor uitgaande mail nu niet poort 25 in, maar poort 587.

Tevens moet je je account instellingen van Live op Nederlands hebben staan. Anders heb je ook kans dat het niet gaat werken. Dat kun je wijzigen door op mail.live.com in te loggen.

Zet anders tijdelijk de firewall uit als je die hebt. Als je de standaard firewall gebruikt van Windows XP/Vista dan mag je hem aan laten.

Daarnaast kan het ook zijn dat er tijdelijk een probleem is met de mailserver. Dus probeer het later nog eens :)

Als het toch echt niet blijft werken, dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar Windows Mail (opvolger van Outlook Express) of anders naar Outlook.

karinneke Bericht Geplaatst op 12-09-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Dank voor dit Karin-vriendelijk antwoord! Ik ga maandag (nu druk druk) uitproberen...

Groetjes!

Gelukt!! Supertof! Heb naast mijn accountnaam en wachtwoord in te geven ook het cijfer 25 veranderd in 587 en nu kan ik weer versturen!

karinneke Bericht Geplaatst op 29-12-2009 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hoi!

Heb een nieuw mailadres aangemaakt in live.nl en heb precies hetzelfde gedaan als bij m'n andere mailadres in Outlook Express, maar krijg toch de foutmelding Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'Robert den Hartigh', Server: 'pop3.live.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR authentication failed', Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92.

Ziet iemand hier iets vreemds aan?? Dat er wellicht iets anders gedaan moet worden dan ik dus al heb gedaan??

Aaaarrrgghh!! Ik en computers!

Groetjes Karin

Matel Bericht Geplaatst op 01-01-2010 Reageer met quote
Beheerder
In de foutmelding staat "'pop3.live.com". Dat moet volgens mij pop3.live.nl zijn.

karinneke Bericht Geplaatst op 01-01-2010 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hoi,

Da's vreemd want met het andere mailadres (ook live.nl) moet ik juist pop3.com invullen... Zo staat het ook in de 'handleiding' via een link hierboven ergens...
Ik ga 't morgen als ik achter de juiste pc zit uittesten.

In elk geval bedankt voor het antwoord, wellicht is het inderdaad dé oplossing!

Groetjes Karin (en de beste wensen!)

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Internet & netwerken » Outlook Expres & Hotmail