Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Digitale fotografie & video » slechte kwaliteit na het branden van een bewerkte film
slechte kwaliteit na het branden van een bewerkte film

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
av1 Bericht Geplaatst op 18-05-2009 Reageer met quote
Nieuw lid
Heb een film gemaakt met Canon Fs100. Het bijgeleverde programma Imagemixer is een drama dus na veel pogingen daarmee gestopt en de film bewerkt via Nero7 (bewerken is een groot woord, hier en daar een stukje tekst ingevoegd en wat stukjes eruit gehaald). Vervolgens via Nero gebrand op een dvd. Nu is de kwaliteit bij afspelen op de dvdrecorder echt onvoldoende - op sommige stukken veel te bibberig), terwijl de ruwe versie qua kwaliteit best goed was. Heeft iemand raad? Alvast bedankt
Matel Bericht Geplaatst op 18-05-2009 Reageer met quote
Beheerder
En als je de film zonder bewerkingen brand op een DVD en laat afspelen. Is het dan wel goed?

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
av1 Bericht Geplaatst op 18-05-2009 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi, dat heb ik niet geprobeerd, was meteen zo enthousiast dat het een leuke film is geworden en had toen zo'n kater dat het op de tv heel anders overkwam dat ik dat nog niet heb geprobeerd, dat zal ik nog eens proberen vanavond, dan kom ik daar nog even op terug.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Digitale fotografie & video » slechte kwaliteit na het branden van een bewerkte film