|
|
Zoeken • Gebruikerslijst • Gebruikersgroepen
• Registreer
• Profiel • Log in om je privé berichten te bekijken
• Ben je al lid? Log in!
|
|
|
Sponsors:
Relaties:
|
|
Nieuw onderwerpNieuw antwoord
zwartbaard |
Geplaatst op 04-11-2008 |
 |
Nieuw lid
|
Ik heb Vista Ultimate 32bit, het gebeurd mij heel vaak dat als ik een spel heb geinstalleerd dat mijn toepassing niet werkt,ik heb een maand geleden het spel frontlines fuel of war gekocht, en die heeft het zelfde probleem,kan iemand mij hiermee over adviseren?
Ik krijg dan te zien "naam van spel"exe werkt niet meer, en daaronder staat dan, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt.Het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Iedereen bedankt voor de moeite, ik heb de pc nog niet zo lang en was in de veronderstelling dat de software redelijk up to date was, helaas was dat niet zo.Alles is nu weer in orde.
Gr.Zwartbaard
Laatst aangepast door zwartbaard op 04-11-2008, in toaal 2 keer bewerkt |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
Gelieve even je topic titel aan te passen naar een iets meer passende omschrijving, foutmelding is wel heel algemeen...
|
renevanh |
 |
Beheerder
 |
En nog belangrijker... wat is de foutmelding precies?
Keyboard not found, press F1 to continue... |
Matel |
 |
Beheerder
|
Misschien een driver probleem. Als je de fabrikant van je videokaart weet (Intel, ATI of nVidia) dan kun je naam de desbetreffende website gaan om de nieuwste drivers te downloaden.
Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken... |
willie |
 |
Nieuw lid
|
Veel games hebben problemen met Vista.
Zet de exe eens op de XP compatibiliteits modus ?
Ga als je een originele Vista hebt eens naar microsoft of zoek op internet naar een codec pack.
When you stop learning you start dying |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
Het feit dat een game niet werkt heeft niets met codecs te maken, nog nooit van gehoord... zal ook niet gaan gebeuren.
Ook het '' Veel games hebben problemen met Vista. '' vind ik beetje onzin, enige '' probleem '' wat ik met vista en games heb is dat ze vaak niet een snelkoppeling op het bureaublad kunnen plempen. maar dat is nogal simpel op te lossen. ( En ja, ik speel veel games )
|
|
|