Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Meer schijfruimte krijgen (heeft te maken met itunes)
Meer schijfruimte krijgen (heeft te maken met itunes)

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Amfition Bericht Geplaatst op 12-10-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi, allemaal
ik heb itunes gedownload voor mijn ipod en het probleem is dat hij steeds
de podcatsts en muziek in de map ''mijn muziek'' aanmaakt in station ''c'' maar ik wil dat hij juist op station ''D'' gaat want daar staat nog 250 GB op en op mijn c schijf nog maar 383 MB :!:
dus als iemand me even wil helpen want ik ben :cry: en :( want ik krijg bij elke podcast die ik wil downloaden en muziek in mijn bibliotheek neerzet het volgende berchit : (beetje veranderd) ''je schijf is vol waar itunes de podcasts en muziek-bibliotheek neerzet , verwijder sommige muziek of podcatsts of maak de prullebak leeg voor meer ruimte te maken''
(helpt niet dus)

groetjes
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

renevanh Bericht Geplaatst op 12-10-2008 Reageer met quote
Beheerder
Het beste wat je kan doen is het hele 'Mijn Documenten' verhaal naar D:\ verhuizen.
Dit doe je door in verkenner met de rechtermuisknop op 'Mijn Documenten' te klikken en 'eigenschappen' te kiezen. Vervolgens verander je de inhoud van het veld 'Doel' (tabblad 'Algemeen') in een locatie op D:\, bijvoorbeeld 'D:\Mijn Documenten'.
Als je nu sluit met 'OK' wordt alle inhoud van 'Mijn Documenten' naar D:\Mijn Documenten verhuist en wordt daar in het vervolg ook alles opgeslagen. De koppeling 'Mijn Documenten' blijft dan ook nog gewoon werken zoals altijd.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Amfition Bericht Geplaatst op 28-02-2009 Reageer met quote
Nieuw lid
renevanh schreef:
Het beste wat je kan doen is het hele 'Mijn Documenten' verhaal naar D:\ verhuizen.
Dit doe je door in verkenner met de rechtermuisknop op 'Mijn Documenten' te klikken en 'eigenschappen' te kiezen. Vervolgens verander je de inhoud van het veld 'Doel' (tabblad 'Algemeen') in een locatie op D:\, bijvoorbeeld 'D:\Mijn Documenten'.
Als je nu sluit met 'OK' wordt alle inhoud van 'Mijn Documenten' naar D:\Mijn Documenten verhuist en wordt daar in het vervolg ook alles opgeslagen. De koppeling 'Mijn Documenten' blijft dan ook nog gewoon werken zoals altijd.

- o oke , ik heb iets anders ontekt maar lukt jouw trucje ook bij dingen van de c folders??? (dus van mijn computer document en settings en dat soort dingen want ik heb nu 212 MB en dat is weinig , maar ik heb wel groote programmas gewist en prullenbak leeggemaakt en weet ik veel wat ika allemaal heb gedaan voor meer schijfruimte maar het komt nie tegt goed :S ....

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 28-02-2009 Reageer met quote
Senior lid
sja het is neit echt handig zomaar programma's enz van je c:\ te verwijderen. volgens mij lijkt het me ook niet echt handig die mogelijkheid voor je windows data te gebruiken.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Computer-Café » Meer schijfruimte krijgen (heeft te maken met itunes)