Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Ip ban!
Ip ban!

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Umut Bericht Geplaatst op 08-06-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
Dus ja, systeem is naar de klote en ben nu miljonair

Laatst aangepast door Umut op 16-06-2008, in toaal 2 keer bewerkt
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 09-06-2008 Reageer met quote
Moderator
Nja, contact opnemen met admin, that's all you can do... ...

Image
Umut Bericht Geplaatst op 09-06-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
1 miljoen euro

Laatst aangepast door Umut op 16-06-2008, in totaal 1 keer bewerkt
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 09-06-2008 Reageer met quote
Moderator
Dan lijkt het me gewoon ophouden lol ?

Image
Umut Bericht Geplaatst op 09-06-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
Het moet mogelijk zijn om meer te verdienen

Laatst aangepast door Umut op 16-06-2008, in totaal 1 keer bewerkt
renevanh Bericht Geplaatst op 09-06-2008 Reageer met quote
Beheerder
Gebanned worden van een site is meestal niet zonder reden, en in de meeste gevallen ben je zelf de oorzaak.

Op dit forum is inmiddels genoeg geschreven over het omzeilen van een IP ban, en ook met Google is meer dan genoeg te vinden.

Volgende keer dus:

- Hou je aan de regels om een ban te voorkomen
- Bind in als je een waarschuwing krijgt
- Probeer contact met een moderator of site beheerder te zoeken als je toch een ban krijgt, vraag waarom de ban is gegeven (ook al weet je dat donders goed), bied excuus aan en vraag om het opheffen van de ban, al dan niet na een bepaalde termijn.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Fikret Bericht Geplaatst op 02-01-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Beste mensen,

Ik heb ook op twee sites een ban aan m'n broek hangen (onterecht).

Op één van de twee sites heb ik zelfs nog nooit een bericht gepost (voetbalzone.nl), ik keeg een dag na registratie een ban zonder ook maar iets te hebben gedaan.

Ik heb voor beiden ip-bans nooit een goede reden gehad.
Zou ik hiervoor stappen voor kunnen ondernemen / een verantwoordelijke moderator of administrator hiervoor aan kunnen klagen die zich vervolgens dan zou moeten verantwoorden? Of is er een degelijke blacklist?

Ze komen namelijk met dit soort streken wel erg goed weg en ik betaal tenslotte voor intenetgebruik (waar ik geen misbruik van maak).

Fatal Mind Bericht Geplaatst op 02-01-2010 Reageer met quote
Moderator
Fikret schreef:
Beste mensen,

Ik heb ook op twee sites een ban aan m'n broek hangen (onterecht).

Op één van de twee sites heb ik zelfs nog nooit een bericht gepost (voetbalzone.nl), ik keeg een dag na registratie een ban zonder ook maar iets te hebben gedaan.

Ik heb voor beiden ip-bans nooit een goede reden gehad.
Zou ik hiervoor stappen voor kunnen ondernemen / een verantwoordelijke moderator of administrator hiervoor aan kunnen klagen die zich vervolgens dan zou moeten verantwoorden? Of is er een degelijke blacklist?

Ze komen namelijk met dit soort streken wel erg goed weg en ik betaal tenslotte voor intenetgebruik (waar ik geen misbruik van maak).

Wheheh,

1. tis een wat oud topic, misschien volgende keer een nieuw topic aanmaken ? maakt nu niet meer uit natuurlijk :P
2. iemand aanklagen voor een ip ban, laat me niet lachen aub...
3. het hoeft helemaal niet jouw bedoel geweest zijn, misschien zijn ze ietes te ijverig geweest met een andere user te bannen, en hebben ze gewoon maar een hele reeks gebanned.
4. Kijk gewoon ff op google / op de site of je een adres kan vinden waar je naar toe kan mail voor eventuele uitleg over de situatie

Image
Daeron Bericht Geplaatst op 03-01-2010 Reageer met quote
Moderator
In principe mag een beheerder van een website zelf beslissen wie er wel en wie er geen toegang tot de site heeft. Je kunt het wat dat betreft het beste vergelijken met een winkel van iemand, de eigenaar van de winkel mag zelf beslissen wie er wel en wie er geen toegang tot de winkel krijgt.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Ip ban!