Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Warrock nieuwe PB Error plz help me!
[PC]  Warrock nieuwe PB Error plz help me!

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
MassiveDMG Bericht Geplaatst op 06-05-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
ik krijg op warrock een melding van PB .
er komt iets van Pnkbtra.exe ...
erg irritant want dat gebeurt pas na 30 sec vanaf dat ik inlog , plz help me ik ben al 3 dagen aan het frummellen geweest maar werk nog steeds niet >spyware uit en DAEMON tools uit<
en heel vaak reinstallen en reupdaten :o :cry:
alsjeblieft help me >ik ben geen pc genie >.< dus alsjeblieft houd het simpel ik ben gewoon een gamen :D<

gamuhgamuhgamuhhh
renevanh Bericht Geplaatst op 06-05-2008 Reageer met quote
Beheerder
Ow, dat ligt aan.... Nee, dat kan ik niet zeggen.

Je zult de exacte foutmelding hier moeten plaatsen om hulp te kunnen krijgen, hier kan niemand iets mee. (Vergelijk het met een auto: als je zegt "hij doet het niet" weet de monteur ook echt niet dat je raam stroef omlaag gaat.)

Keyboard not found, press F1 to continue...
Nieuw lid
ok is goed > er komt Punkbuster has kicked "ownorsh1p"(for 0 min)Restriction communication Failure.Pnkbstra.exe
is dat goed? :D :D

Geplaatst op 6 Mei 2008 - 23:01
--------------------------------------------------------------------------------
dat gene wat ik net zei is mijn probleem met warrock plz iemand help mij en vertel langzaam maar duidelijk hoe ik het moet oplossen want ik ben geen pc genie :S lol alvast bedankt

vosManz | Berichten samengevoegd

gamuhgamuhgamuhhh
Beheerder
Navigeer met Windows verkenner naar de map waar je Warrock geinstalleerd hebt (C:\Program Files\K2 Networks\Warrock is volgens mij de default).
In deze map zit een map "system". Open die.
Daarin zit weer een map "pb". Open die.
Verwijder alle bestanden uit deze map (maar verwijderd de map "pb" in "system" niet!!).

Download pbsetup.exe
Dit herinstalleerd PunkBuster.

Download pbsvc.exe
Dit hersteld de services van PunkBuster.

Als je gebruik maakt van Windows Vista moet je deze programma's als "Administrator" uitvoeren (rechtsklikken -> uitvoeren als administrator).

Theoretisch zou de boel nu weer moeten werken. Plaats de log die pbsvc.exe laat zien even hier, dan kan ik eventueel zien waar het fout gaat.

Nieuw lid
omfg man hartstikke bedankt maar ... als ik die 2de file die ik moest dowloaden binnen heb moet ik die dan ook in die pb map sleuren?

Geplaatst op 6 Mei 2008 - 23:40
--------------------------------------------------------------------------------
hehe sry ik heb het al ik hoop dat het werkt omg jij bent uber ...

Geplaatst op 6 Mei 2008 - 23:41
er staat nu dat ik punkbuster moet gaan enablen maar... hoe?

gamuhgamuhgamuhhh
Beheerder
Omdat je PB opnieuw (maar handmatig) geinstalleerd hebt draait het nog niet.

Er zijn twee oplossingen om dit in orde te krijgen. De makkelijkste is je PC herstarten (de moeilijkere komt neer op het handmatig starten van de service via services beheer).

Overigens is deze oplossing het resultaat van 5 seconden Google...

Nieuw lid
mm 5 sec google :D heb ik al 3 dagen gedaan geloof me >.< jij bent de uberniss :D zou jij het voor me uitkunnen zoeken restart ik men pc

Geplaatst op 7 Mei 2008 - 00:51
WTF hij deed het voor 3 min zonder errors enzo en toen bam ! client not responding aaah

Geplaatst op 7 Mei 2008 - 01:37
help? client not responding >.<

Geplaatst op 7 Mei 2008 - 01:38
omg nu weer goed wtf maar ik moet het enablen maar als dat gebeurt is dan doet die het voor 3 min en dan bam >.< not responding

gamuhgamuhgamuhhh
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 07-05-2008 Reageer met quote
Moderator
Gozer 1 ding: wtf, l33t shizzle my dizzle shit word hier niet gewaardeerd

Ding 2: als je meerdere dingen te zeggen heb, hebben we een EDIT knop, kan je vinden aan de rechterkant van de pagina.

Image
renevanh Bericht Geplaatst op 07-05-2008 Reageer met quote
Beheerder
Heb je pbsetup.exe nog ergens staan?

Eventueel opnieuw downloaden en dan deze stappen uitvoeren:

Quote:

Open de Punkbuster-setup nadat je het hebt gedownload en geïnstalleerd. Klik op ‘I Agree’ om verder te gaan.

Klik op ‘Add a Game’. Klik op het pijltje in de lege witte regel naast ‘Game:’. Selecteer vervolgens het spel waarvoor je Punkbuster wilt updaten.

Als je dit hebt gedaan kijk je in het witte vakje naast ‘Game Path:’ of het spel, waarvoor jij Punkbuster wilt updaten, daadwerkelijk is geïnstalleerd op de locatie die de setup aangeeft. Als het spel in werkelijkheid op een andere plek staat, moet je de locatie wijzigen en aangeven waar het spel zich wel bevindt. Dit kun je doen door op ‘Browse’ te klikken en vervolgens de juiste locatie aan te geven.

Klik op ‘OK’. Het spel dat je hebt geselecteerd verschijnt als het goed is in het beginscherm van de Punkbuster-setup.

Klik de regel aan waarin het spel is weergegeven. Klik daarna op ‘Check For Updates’. Wacht enkele ogenblikken; Punkbuster wordt geüpdate.

Na enkele ogenblikken zal de setup aangeven dat het updaten is voltooid. Start daarna de multiplayer-modus van je game op en join een Punkbuster-server. Bekijk vervolgens of het probleem verholpen is.

MassiveDMG Bericht Geplaatst op 07-05-2008 Reageer met quote
Nieuw lid
ok >.< het spijt me :P ik zal niet meer l33t chizzledizzlen XD saawwiiieeee

gamuhgamuhgamuhhh
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » Warrock nieuwe PB Error plz help me!