Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Eenzijdige negatieve weergave
Eenzijdige negatieve weergave

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
De Hulk Bericht Geplaatst op 15-03-2008 Reageer met quote
Gevorderd lid
Graag wilde eens meerdere meningen horen over het volgende:
stel ik heb een vraag over het programma( software) X. Nu zijn er op dit forum een aantal mensen die een hekel hebben aan product X. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het zijn altijd dezelfde mensen die reageren als bij een vraag product X aan de orde komt. Dat gaat dan vaak op identieke wijze, het begint met bangmaken voor product X, dan noemt men alle negatieve aspecten op etc. etc, uiteindelijk is het resultaat dat product X keer op keer volledig afgekraakt wordt. Veel gebruikers en gasten zijn op die manier te beïnvloeden. Ik zou zeggen geef een evenwichtig objectief antwoord en geef naast uitsluitend negatieve ook wat positieve kanten van product X weer. De keuze en eindverantwoordelijkheid van toepassing ligt altijd bij de lezer. Het forum is publiek/openbaar en voor iedereen toegankelijk. Men werkt met een vast aantal moderatoren/medewerkers. Bovenstaande gegevens zijn feiten. Het is bijzonder onprettig dit keer op keer te moeten ervaren. Ik vind dit moreel verwerpelijk. Nu is mijn vraag, moeten moderatoren of beheerders van een forum hier niet tegen optreden. Hoe zouden moderatoren van Computergenie hier handelen. De Hulk.

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 16-03-2008 Reageer met quote
Genie
tja.sommige mensen hebben inderdaad vaak een negatieve inslag

Waarom? Angst denk ik.wat een boer niet kent dat eet hij niet,iets in die trend

Tegen optreden? Nou hoe je het ook ziet een ieder heeft wel recht op zijn eigen mening

Zolang mensen niet grof zijn kun je daar als mod weinig aan doen

Maar ik snap wel wat /wie je bedoelt. Het valt mij ook op dat sommige users vaak bij voorbaat een negatieve kijk op zaken hebben

Dan denk ik bij mezelf, ach hij heeft even moeilijkl en moet zo zijn frustaties even kwijt

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
renevanh Bericht Geplaatst op 16-03-2008 Reageer met quote
Beheerder
Als je als lezer/topicstarter weet dat deze nadelen bestaan werkt dat volgens mij enkel in je voordeel. Je kan er niet onvoorbereid tegen aan lopen.

Hetzelfde kom je trouwens tegen bij hardware, licht/geluidstechniek, auto's, enz enz.

Iedereen raadde me af een AMD Q9500 te kopen vanwege de TLB bug waardoor m'n PC mogelijk één keer per maand kon uitvallen, je daardoor niet kon overclocken, AMD slecht was, AMD slechter zou zijn dan Intel, blablabla. Ik heb dat ding gewoon gekocht en stevig overgeclocked en gisteren (dat is 4 maanden na aankoop/in gebruik name) voor het eerst een onverklaarbare crash gehad, mogelijk dus die TLB bug. Boeien... :shock:

Anyway: als iemand graag de negatieve kantjes van een softwarepakket noemt is dat wat mij betreft geen probleem, zolang het maar niet keer op keer op keer op keer door dezelfde perso(o)n(en) is, dan weten we het inmiddels wel en zou ik er ook even persoonlijk aandacht aan geven richting die persoon (en richting het topic om de positieve kantjes op te noemen... als die er zijn).

Keyboard not found, press F1 to continue...
vosManz Bericht Geplaatst op 16-03-2008 Reageer met quote
Technische man
renevanh schreef:
Anyway: als iemand graag de negatieve kantjes van een softwarepakket noemt is dat wat mij betreft geen probleem, zolang het maar niet keer op keer op keer op keer door dezelfde perso(o)n(en) is, dan weten we het inmiddels wel en zou ik er ook even persoonlijk aandacht aan geven richting die persoon (en richting het topic om de positieve kantjes op te noemen... als die er zijn).
Als aanvulling hierop: Naar mijn mening mag iedereen zijn mening geven uiteraard. Maar wat ik altijd belangrijk vindt is een goede onderbouwing daarvan. Als iemand een programma/product helemaal afkraakt, wil ik ook graag weten waarom hij dat doet. Als je weet dat een mening niet goede ondergrond heeft, zou ik mij niets van dat commentaar/advies aantrekken. Uiteraard kun je ook altijd vragen naar een onderbouwing, als deze niet gegeven is.

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Computer-Café » Eenzijdige negatieve weergave