Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Hyves versus Myspace
Hyves versus Myspace
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
compgeni Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Er zijn tegenwoordig zoveel van die profielen sites. Weet gewoon niet welke ik moet kiezen.

Hebben jullie er 1 en waar.

Wat is nou eigenelijk het verschil tussen myspace, msn en hyves? Welke is het beste :oops:

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Senior lid
myspace is internationaal en engels, msn ook maar is veel meer gericht op je contacten? gebruik ik iig niet, hyves is nederlands, en dus wel erg handig voor al je vrienden hier in nederland. wordt ook veel aan geklust dus veel nieuwe dingen elke keer. voor zover ik het gebruik vind ik hyves het makkelijkste.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
iglo Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Moderator
heb wel een hyves site, hyves is wel mega traag moet ik zeggen..

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Ik heb geen myspace en hyves, hoef ze niet ook

Image
Stef Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Genie
En wat dachten jullie van Facebook? :-)

MySpace, Facebook en Hyves zijn respectievelijk gelijk aan elkaar. Windows Live Spaces (MSN) presenteert zich meer als een profielsite dan een netwerksite.

Op dit moment is Hyves het leukste voor jou, Hyves heeft gigantisch veel leden en er zitten ongetwijfeld mensen tussen die jij kent en al heel lang niet meer hebt gesproken. Zo rakel je weer wat contact met ze op zowel online als offline.

iglo schreef:
heb wel een hyves site, hyves is wel mega traag moet ik zeggen..

Dat valt de laatste tijd ontzettend mee, ze werken er heel hard aan en het gaat steeds beter. :-)

Fatal Mind schreef:
Ik heb geen myspace en hyves, hoef ze niet ook

Gebrek aan vrienden zeker? :P :wink:

Image Mobst.nl - dé mobiele startpagina
compgeni Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Facebook had ik nog nooit van gehoord :oops:

Heb nu Hyves en myspace eens nader bekeken.

Hyves komt me wat onoverzichtelijk over. Maar wel veel leden zeg, 5 miljoen? Kan me bijna niet voorstellen dat er zoveel Nederlanders er een profiel hebben. :|

Myspace is duidelijk een internationale site. Vind hem wat gebruikersvriendelijker. Heb ook het idee dat er wat meer volwassen leden zijn.

Ik ga toch maar voor myspace, of misschien wel voor alle twee.

Als ie online is, zal ik wel even een seintje geven.

Genie
MySpace is nog vele malen vager dan Hyves. Daarbij als je daar geen vrienden hebt, heb je weinig aan je profiel. :-)

compgeni Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Stef schreef:
MySpace is nog vele malen vager dan Hyves. Daarbij als je daar geen vrienden hebt, heb je weinig aan je profiel. :-)

In de praktijk, wat is dan eigenlijk het nut van zo'n profielsite?

Behalve dat het zoiets heeft van, "hallo kijk mij eens"

:oops:

Matel Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Bijvoorbeeld leuk om oude klasgenoten terug te vinden en contact te houden met vrienden :) Ik heb een Hyves profiel. Jammer alleen wat Hyves niet helemaal goed overweg kan met Firefox en dat IE een stuk trager is met Hyves en soms zelfs vastloopt.

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
renevanh Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Ik heb ook een Hyves profiel... ergens :P
Vermoedelijk is de nickname gewoon renevanh, maar dat zou ik niet eens meer weten.

Met andere woorden: ik zie het nut er ook niet van in, laat staan de lol. Pure tijdverspillen volgens mij. Als ik zie hoeveel tijd m'n zusje aan dat soort sites besteed en dat dergelijke sites (MSN trouwens ook) de schijn van een sociaal leven oproepen... nee dank je.

Keyboard not found, press F1 to continue...
vosManz Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Technische man
Ik heb ook een hyves-profiel. Het is wel leuk om weer eens mensen te spreken die je al lang niet meer hebt gezien, maar verder heeft het niet echt nut nee..

::: vosManz :::
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 23-12-2007 Reageer met quote
Moderator
compgeni schreef:
Stef schreef:

''

My Point exactly

Image
Genie
compgeni schreef:
Stef schreef:

Tuurlijk dat zorgt voor de populariteit van Hyves, maar als je verder kijkt dan dat kun je daar heel veel meer.. je kunt snel van verjaardagen af te komen door even te krabbelen, je kunt makkelijker contact houden met mensen van wie je geen 06 of MSN hebt. Je vind inderdaad oud klasgenootjes, docenten, familie e.d. terug. Mijn kleuterjuf heeft mij gevonden op Hyves! Kei leuk! :D

Matel schreef:
Ik heb een Hyves profiel. Jammer alleen wat Hyves niet helemaal goed overweg kan met Firefox en dat IE een stuk trager is met Hyves en soms zelfs vastloopt.

Ik herken deze problemen niet. :shock:

Matel Bericht Geplaatst op 24-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Stef schreef:
Matel schreef:
Ik heb een Hyves profiel. Jammer alleen wat Hyves niet helemaal goed overweg kan met Firefox en dat IE een stuk trager is met Hyves en soms zelfs vastloopt.

Ik herken deze problemen niet. :shock:

Ik heb vaak meerdere pagina's op Hyves openstaan in IE. Helaas zijn er wat scripts waar IE totaal op onderuit gaat (en vervolgens alle openstaande vensters ook maar sluit...). In Firefox heb ik dat probleem niet, maar dan kan ik ineens geen berichten verzenden. Er hoort een soort layer overheen te komen zodat je een bericht kan typen. Daar kan alleen IE weer mee overweg..

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
vosManz Bericht Geplaatst op 24-12-2007 Reageer met quote
Technische man
Ik heb hyves in IE6 en IE7 met meerdere vensters en tabs geopend, maar ik heb hier nergens problemen mee, wat ik ook doe.. wanneer gaat het bij jou dan precies fout?

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Computer-Café » Hyves versus Myspace