Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Digitale fotografie & video » Bewegende tekening in photoshop naar film ??
Bewegende tekening in photoshop naar film ??

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
mikadofazant Bericht Geplaatst op 11-10-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoe kan ik verschillende bewegende tekeningen die ik in een animatie in photoshop heb gemaakt achter elkaar laten afspelen zoals een film? In welk formaat moet dit dan opgeslagen worden enz? Kan ik er ook gesproken tekst aan toevoegen? Welk ander programma is hier voor nodig?

Bedankt voor een goede oplossing.

renevanh Bericht Geplaatst op 11-10-2007 Reageer met quote
Beheerder
Het makkelijkse is om een animated gif te maken. Hiervoor zijn wel gratis programma'tjes te vinden.

Kan je er helaas nu niet zo eentje noemen... druk druk druk :P

Keyboard not found, press F1 to continue...
Matel Bericht Geplaatst op 11-10-2007 Reageer met quote
Beheerder
Lees dit maar eens door: http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/animatedgifs.php

Gesproken tekst toevoegen gaat helaas niet omdat het plaatjes zijn. Dan zou je het al in Flash of gewoon filmformaat zoals AVI, MPEG moeten doen..maar daar heb je weer een ander programma voor nodig.

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
mikadofazant Bericht Geplaatst op 12-10-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik heb wel het programma photoshop, kan er bewegende plaatjes mee maken. Ben niet veel wijzer geworden van de antwoorden. Mijn vraag is het volgende: de verschillende bewegende plaatjes die elk op zich volledig juist zijn gewoon achter elkaar laten afspelen, dus tekening 1, dan nummer 2, dan 3, dan 4, enz.. Gewoon zoals in een film achter elkaar te laten spelen. Hoe doe ik dat?
Matel Bericht Geplaatst op 12-10-2007 Reageer met quote
Beheerder
Lijkt me sterk dat je dat in Photoshop hebt gedaan :roll: Zal wel in ImageReady zijn gedaan. Daar kun je toch gewoon die tekeningen openen en achter elkaar plakken of denk ik te makkelijk?

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
ngeersing Bericht Geplaatst op 12-10-2007 Reageer met quote
Senior lid
mikadofazant schreef:
Ik heb wel het programma photoshop, kan er bewegende plaatjes mee maken. Ben niet veel wijzer geworden van de antwoorden. Mijn vraag is het volgende: de verschillende bewegende plaatjes die elk op zich volledig juist zijn gewoon achter elkaar laten afspelen, dus tekening 1, dan nummer 2, dan 3, dan 4, enz.. Gewoon zoals in een film achter elkaar te laten spelen. Hoe doe ik dat?

Met Pinacle studio kun je films bewerken maar je kunt ook een soort van diashow maken van je foto's afbeeldingen, gesproken tekst toevoegen hieraan moet ook geen probleem zijn. Alleen de aanschaf van het programma :P.

Wil zoiets misschien ook niet met windows moviemaker(noem maar wat)

mikadofazant Bericht Geplaatst op 14-10-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik heb een ingeving. Mischien heb ik het mis, maar zou het kunnen dat ik met de bijgeleverde software van de apparaten voor het digitaliseren van videobeelden mijn tekeningen achter elkaar kan plakken, of niet?
vosManz Bericht Geplaatst op 14-10-2007 Reageer met quote
Technische man
Dat ligt eraan wat voor software er bij zit..

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Digitale fotografie & video » Bewegende tekening in photoshop naar film ??