Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Markt-plaats » Runescape account
Runescape account

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
revange Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik zoek een runescape account voor mijn neefje,

Bonven de lvl 60 graag, als het kan gratis maar anders eventueel ruilen tegen mijn flyff account,

Groetjes Bonoo

Daeron Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Moderator
Verplaatst naar marktplaats

(Ruil)handel zien we het liefste alleen in markt-plaats, gelieve je hier ook in het vervolg naar te begeven als je iets wil (ver)kopen of wil ruilen. :)

Daarnaast denk ik dat je accounts voor mmorpgs die al een bepaald level hebben niet gratis kunt verkrijgen, ik wens je wel veel geluk met het vinden, maar denk dat het beter is als je er een richtprijs aan plakt.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
ngeersing Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Senior lid
http://www.runescape.com/

Zie daar toch echt staan van "CREATE A FREE ACCOUNT" of heb ik het dan over iets anders ? :oops:

vosManz Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Technische man
Ik denk dat het om dat level 60 gaat... zodat ze 'm niet zelf hoeven te trainen ofzo :P

::: vosManz :::
ngeersing Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Senior lid
Ohw.. maar dan is zo'n spelletje toch ook niet meer leuk :P, je moet er wel wat voorover hebben
revange Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
MAar ik speel het niet me neefje is gehackt vandaag en ik hielp hem altijd dus hij belde me vandaag op dat hij gehackt was.. dus zoek ik een ander account voor hem.
Daeron Bericht Geplaatst op 11-02-2007 Reageer met quote
Moderator
Dan denk ik dat je neefje beter contact op kan nemen met de beheerders van runescape dan op zoek te gaan naar een nieuwe account, als je kan aantonen dat je gehackt bent zullen zij er zeer meegaand in zijn om het te herstellen, tenzij hij natuurlijk zo snugger is geweest om zijn wachtwoord weg te geven.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
revange Bericht Geplaatst op 12-02-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
Maar daar doen ze helemaal niks aan..
Daeron Bericht Geplaatst op 12-02-2007 Reageer met quote
Moderator
Nou, ik heb dus even op het forum van runescape rondgekeken, en een aantal topics gevonden waarbij in alle topics de gebruikers zo snugger zijn geweest om hun wachtwoord weg te geven, dus persoonlijk krijg ik het idee dat je neefje zo snugger is geweest om zijn wachtwoord weg te geven, zo niet denk ik toch dat hij beter eerst contact met de crew van runescape kan opnemen en daar het probleem proberen op te lossen.

revange Bericht Geplaatst op 12-02-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
waar? mischien kan ik dan nog ff een accountje meepikken,

En heeft niemand een account?

renevanh Bericht Geplaatst op 12-02-2007 Reageer met quote
Beheerder
Het is eigenlijk allemaal heel simpel.

Je maakt een account aan bij Runescape, en dan ga je akkoord met de voorwaarden. Het is de bedoeling dat je die leest.
In die voorwaarden staat ongetwijfeld ook dat je account persoonsgebonden is en je nimmer je wachtwoord moet weggeven. Doe je dit wel, dikke pech, begin opnieuw.

Omdat je neefje (of jijzelf) niet de moeite hebben genomen om de gebruikersvoorwaarden te lezen of zo dom is geweest zijn wachtwoord weg te geven, dan is dat zijn probleem.
Computergenie is er om problemen op te lossen, niet om te helpen bij het rechtzetten van stomiteiten.

Daarom gaat dit topic op slot.

Als je toch persee een account wil, kijk dan eens op marktplaats. Daar mag je 300 euro vooruit betalen om dan nooit een gebruikersnaam/wachtwoord te ontvangen.
Succes eermee.

René

Keyboard not found, press F1 to continue...
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Markt-plaats » Runescape account