Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Software en wallpapers
Software en wallpapers
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Skettler Bericht Geplaatst op 06-11-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo,

Ik heb vandaag mijn samsung YP-Z5F gekocht, ben er erg blij mee maar heb een paar vraagjes. Het programma dat ik moest installeren doet heel raar, als ik het open krijg ik een foutmelding, geeldriehoekje en uitroepteken erin met rare tekens. Moet ik de software opnieuw installeren of is er een andere optie?
En ik vroeg me af hoe je de achtergrond kan vervangen? In de winkel liet de verkoper het zien, maar ik snap er nu weinig van.
Bedankt iig :)

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 06-11-2006 Reageer met quote
Genie
doet andere usb apparatuur wel goed ?

(wallpaper is easy, ga met de muis op het plaatje staan en druk op rechter muisknop. in menu kies dan optie als burobladachtergrond gebruiken)

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Skettler Bericht Geplaatst op 06-11-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Ja ik kan wel nummers erop zetten, maar ik wil graag playlisten maken...Maar ik wil graag op mijn mp3 de achtergrond vervangen..
vosManz Bericht Geplaatst op 06-11-2006 Reageer met quote
Technische man
Voor dat eerste probleem zou ik inderdaad eerst proberen de drivers opnieuw te installeren. Verwijder eerst de oude drivers, en download daarna op de site van samsung de nieuwste versie.

Over de achtergrond, dat staat gewoon in de handleiding.
Quote:
U kunt een afbeelding als achtergrondafbeelding voor de speler selecteren door het [aanraakvlak] tijdens de weergave van de afbeelding ingedrukt te houden.

Handleiding > Bladzijde 39 helemaal onderaan

::: vosManz :::
renevanh Bericht Geplaatst op 07-11-2006 Reageer met quote
Beheerder
Mr_JoJo schreef:
doet andere usb apparatuur wel goed ?

(wallpaper is easy, ga met de muis op het plaatje staan en druk op rechter muisknop. in menu kies dan optie als burobladachtergrond gebruiken)

Het is geen PC ;)

René

Keyboard not found, press F1 to continue...
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 07-11-2006 Reageer met quote
Moderator
misschien handig om dat de volgende keer te vermelden...

http://nl.gizmodo.com/2006/04/06/samsung_ypz5f_met_radio.html

Image
Skettler Bericht Geplaatst op 07-11-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
vosManz schreef:
Voor dat eerste probleem zou ik inderdaad eerst proberen de drivers opnieuw te installeren. Verwijder eerst de oude drivers, en download daarna op de site van samsung de nieuwste versie.

Over de achtergrond, dat staat gewoon in de handleiding.
Quote:
U kunt een afbeelding als achtergrondafbeelding voor de speler selecteren door het [aanraakvlak] tijdens de weergave van de afbeelding ingedrukt te houden.

Handleiding > Bladzijde 39 helemaal onderaan

Bedankt! Ik heb geen handleiding gehad, is beetje raar :? !!
Maar ik vroeg me af hoe je dat met die drivers kan vinden? Ik ben niet zo goed met computers, k hoop dat je weer wat wilt neerzetten dat voor als een 'beginner' als mij te begrijpen is :lol:

vosManz Bericht Geplaatst op 07-11-2006 Reageer met quote
Technische man
Voor je driver kan ik geen directe link geven. Wel iets in de goede richting.

Ga naar deze site.

Je ziet nu bovenaan een lijst met modellen. Selecteer hieruit het model dat je hebt. Dus YP-Z5F*** (De sterretjes moet je nog even zelf aanvullen) Als je even wacht zal vanzelf de pagina vernieuwen in de goede pagina.

Nu klik je op het download icoontje op die pagina (Image of Image) Nu zal het programma met je drivers gedownload worden.

Nieuw lid
vosManz schreef:
Voor je driver kan ik geen directe link geven. Wel iets in de goede richting.

Ga naar deze site.

Je ziet nu bovenaan een lijst met modellen. Selecteer hieruit het model dat je hebt. Dus YP-Z5F*** (De sterretjes moet je nog even zelf aanvullen) Als je even wacht zal vanzelf de pagina vernieuwen in de goede pagina.

Nu klik je op het download icoontje op die pagina (Image of Image) Nu zal het programma met je drivers gedownload worden.

Oke dankje wel voor die site, ik heb er alleen nog een vraagje over mijn model is YP-Z5F QB/XET, deze staat er niet bij kan ik dan gewoon YP-Z5F QB selecteren?

Nieuw lid
Quote:
Oke dankje wel voor die site, ik heb er alleen nog een vraagje over mijn model is YP-Z5F QB/XET, deze staat er niet bij kan ik dan gewoon YP-Z5F QB selecteren?

Oja ik heb windows XP

vosManz Bericht Geplaatst op 08-11-2006 Reageer met quote
Technische man
Hmm... voer die versie van de mediaspeler is geen driver nodig. Deze zit standaard in windows XP.

Wat je kan proberen is om de software en de driver opnieuw te installeren. Verwijder eerst alle programma's die je bij de mediaspeler geinstalleerd hebt. Daarna ga je naar apparaatbeheer en zoek je je mediaspeler op. Klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor Installatie ongedaan maken. Als dat gedaan is klik je in het menu op Actie > Zoeken naar gewijzigde apparaten. Als het goed is wordt de driver nu opnieuw geinstalleerd.

Daarna kun je de nieuwste versie van de software downloaden en installeren. Deze kun je hier vinden: Klik

Voor de zekerheid kun je het beste nog even je computer opnieuw opstarten als het installeren klaar is. Mischien vraagt het programma daar zelf al om, zo niet moet je het even zelf doen :P

Skettler Bericht Geplaatst op 08-11-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Jemig het lukt me echt niet! Ik kan niet op de beheerder van de computer, dat is een vriend van me vader n die heeft een wachtwoord...Maar ik dacht kan het er misschien aan liggen dat ie het niet doet omdat mijn broertje heeft een samsung telefoon en daar staat ook software van op dat ie het daarom niet doet?
Ik ga het wel even proberen bij me zus dr computer en als die het dan niet doet ga ik terug denk naar de winkel, iig bedankt voor je hulp!! :wink:

renevanh Bericht Geplaatst op 08-11-2006 Reageer met quote
Beheerder
Probeer eens als administrator in te loggen zonder wachtwoord, dat werkt vaak ook :wink:

Anders ga je onder je eigen account naar Start -> uitvoeren, type je "control userpasswords2" (Zonder ""), klik je één keer op Administrator, en vervolgens onderin op "wachtwoord opnieuw instellen".

René

Keyboard not found, press F1 to continue...
Skettler Bericht Geplaatst op 13-11-2006 Reageer met quote
Nieuw lid
Nou het is geïnstalleerd (A) , alleen niet op mijn computer... Maar ik had een vraagje, ik kom er niet uit hoe ik een Playlist op mijn mp3 kan maken, ik heb het wel geprobeerd maar dan kwam de playlist op samsung music programma en niet op op mijn mp3..Kan iemand mij nog xtje helpen :oops:
wibran Bericht Geplaatst op 12-01-2007 Reageer met quote
Nieuw lid
hoe kan ik een achtergrond op mijn mp3 zetten want mijn vader heeft hem in tayland ofzo gekocht en dus kan ik de uitleg niet lezen :P kan iemand mij a.u.b. even uitleggen hoe da moet

xxx-jes wib

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Multimedia » Software en wallpapers