Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Sitecheck & links » Internet Explorer 7
Internet Explorer 7

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
compgeni Bericht Geplaatst op 19-10-2006 Reageer met quote
Beheerder
Nu te downloaden :)

http://download.microsoft.com/download/3/8/8/38889DC1-848C-4BF2-8335-86C573AD86D9/IE7-WindowsXP-x86-enu.exe

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 19-10-2006 Reageer met quote
Genie
ik heb hem er op gegooit

maar als openings pagina blijft hij maar naar deze gaan

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005

ondanks dat ik google als home heb aangegeven

:-x

nou mooi is dat

Laatst aangepast door Mr_JoJo op 19-10-2006, in totaal 1 keer bewerkt

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 19-10-2006 Reageer met quote
Moderator
whahah, 'k gebruik nooit IE, software van de duivel :P

Image
compgeni Bericht Geplaatst op 20-10-2006 Reageer met quote
Beheerder
Veel mensen klagen over IE7 :o

Quote:
Gebruikers klagen over problemen met IE7Door: Donato Ranzato computeridee
Veel gebruikers ondervinden problemen nadat ze de nieuwste versie van Internet Explorer hebben geïnstalleerd. Minder dan 24 uur na de lancering moest Microsoft toegeven dat er problemen zijn met de browser.

Het meest serieuze probleem dat gebruikers vonden, was echter geen probleem van IE7 maar van Outlook Express. Een lek in Outlook Express kan door een hacker misbruikt worden om een aanval uit te voeren via IE7. Microsoft onderzoekt het probleem en zal op korte termijn met een oplossing komen. Het lek in Outlook Express is nog niet misbruikt door hackers.

Gebruikers van IE7 klagen ook dat sommige websites niet goed ingeladen worden of helemaal niet getoond worden. Sommige van de websites die problemen geven, gebruiken technologie van het bedrijf Autodesk. Deze technologie werkt niet goed met IE7. Eigenaren van websites met Autodesk-technologie hopen dat Microsoft of Autodesk snel met een oplossing komen.

Sommige gebruikers hebben na installatie van IE7 problemen om toegang te krijgen tot hun Hotmail-accounts in Outlook Express. Microsoft wil niet dat mensen met een gratis Hotmail-account hun e-mailberichten in Outlook Express kunnen zien. Voor deze mogelijkheid moeten gebruikers tegenwoordig geld moeten betalen door een betaald Hotmail-abonnement te nemen. Gebruikers met oudere Hotmail-accounts konden dit eerder nog wel gratis doen maar klaarblijkelijk heeft Microsoft deze mogelijkheid door middel van IE7 nu ook stopgezet.

Minstens één gebruiker rapporteerde dat de webpagina waarop men IE7 kan downloaden een virus bevat. Na onderzoek van Microsoft bleek dat het geen virus was maar dat de anti-virusscanner van het bedrijf AVAST een foute viruswaarschuwing gaf.

Het grootste probleem blijkt echter de populariteit van IE7 te zijn. De servers van Microsoft kraken onder het gewicht van de vele downloads. Veel mensen die IE7 hebben geïnstalleerd krijgen foutmeldingen te zien wanneer ze de browser voor de eerste keer opstarten.

iglo Bericht Geplaatst op 20-10-2006 Reageer met quote
Moderator
is het al de volledige release al geweest?

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
gebakje1 Bericht Geplaatst op 03-11-2006 Reageer met quote
Enthousiast lid
ik heb hem er weer af gegooid
mijn ervaring is dat hij langzamer is dan de voorgaande versie , en dat gedonder met tabs vind ik ook helemaal niks
bovendien opend ie7 de links op somige sites wel 2 a 3 keer waar door je binnen notime een hele reeks windows hebt open staan :(

renevanh Bericht Geplaatst op 03-11-2006 Reageer met quote
Beheerder
Die tabs kun je natuurlijk anders configureren, ik gebruik ze in FireFox ook vrijwel niet. De GUI vind ik er wel leuk uitzien (past goed bij Vista), maar hoewel IE7 sneller is dan voorgaande versies gaat het toch nog trager dan FireFox.
Daarom blijf ik voorlopig mooi bij FireFox, en komt IE7 niet op m'n eigen systeem voordat de eerste serie patches erdoor is.

René

Keyboard not found, press F1 to continue...
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Sitecheck & links » Internet Explorer 7