Fatal Mind |
Geplaatst op 15-04-2006 |
 |
Moderator
 |
Misschien is het een idee om weer eens wat aan het forum toe te voegen ?
Ik bedoel dit in de zin van een kleine mod toe te passen,
Deze mod heb ik het over ( een van de 2, in principe zelfde )
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=373739
Plaatje: http://img375.imageshack.us/img375/3779/static6mb.png
of
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=287126
Persoonlijk vind ik dit een zeer handige mod, omdat je niet eerst op het knopje: reply hoeft te klikken, nu kan je direct in de topic je reply achterlaten
Het is een idee, laat maar weten
|
compgeni |
 |
Beheerder
|
Wel handig ja :D
Eens kijken hoe de developers daar tegenover staan.
:wink:
|
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
ze zijn beide zeer makkelijk te installeren volgens phpbb.com :P dus, we kunnen het altijd proberen :D
|
Matel |
 |
Beheerder
|
Ja, ze zijn zeer gemakkelijk te installeren, maar wil je dat wel? De reden dat Stef deze mod niet geinstalleerd heeft (als ik me niet vergis) was omdat mensen anders snel/onbedacht een reactie plaatsen zodat het meer een spam forum zou worden. Daar sta ik eigenlijk wel achter.
Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken... |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
een spam forum omdat je gewoon snel een reactie kan leveren vind ik nu eerlijk gezegd niet een echt goed argument
als je nu op het knopje klik kan je ook 2 letters posten
|
compgeni |
 |
Beheerder
|
Even een poll er bij gedaan :wink:
|
Daeron |
 |
Moderator
 |
Mwah, ik hou me toch aan het eerdere plan, om het spammen te voorkomen deze functie er toch uit te laten.
If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX. |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
ik snap serieus niet wat dit met spammen te maken heeft
|
Matel |
 |
Beheerder
|
Op een forum als Computertotaal hadden ze die mod om dezelfde reden afgewezen (volgens mij hebben ze het zelfs een tijdje getest). Op hardwareinfo heb je wel zo'n mod, maar moet je wel eerst op een knop klikken om de quick launch reply te activeren.
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
bij deze mod: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=287126
heb je daar geen last van, daar staat ie gelijk in beeld
|
Matel |
 |
Beheerder
|
Ja, maar het is juist goed dat je daar "last" van hebt ;)
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
Ik heb juist last van die klote button die ik iedere keer moet indrukken, maja wie ben ik
|
Stef |
 |
Genie
 |
Fatal Mind, ik zal het eens uitleggen.
De reactie: "Zoek eens via Google" of "Ja, dat probleem weet ik ook niet." of iets dergelijks worden meestal gemaakt door mensen die er A) niet zoveel van weten. B) niet de moeite nemen om op het knopje te klikken.
Door dit niet te doen, krijg je goed geformuleerde, gecheckte berichten waar mensen meer aan hebben dan bovenstaande reacties. Wil je een niveau op je forum? Installeer die modification niet.
Matel schreef: | Ja, ze zijn zeer gemakkelijk te installeren, maar wil je dat wel? De reden dat Stef deze mod niet geinstalleerd heeft (als ik me niet vergis) was omdat mensen anders snel/onbedacht een reactie plaatsen zodat het meer een spam forum zou worden. Daar sta ik eigenlijk wel achter. |
Inderdaad, leuk dat je daar nog aandenkt. :)
Mobst.nl - dé mobiele startpagina |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
I give up, useless
|
Tyreas |
Geplaatst op 18-04-2006 |
 |
PR Medewerker
 |
Stef heeft wel gelijk, maar aan de andere kant bevordert het de drukte op het forum en de reacties. Mensen zouden eerder reageren..
Het is echt kiezen of delen...
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |