Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Markt-plaats » Windows 2000
Gezocht:  Windows 2000
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
René Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Gevorderd lid
Nu zie ik twee mods reageren.

Waarom geen aanpassing in zijn post of een slotje :?:

ERROR 406: file corrupt: config.earth --- reboot universe? (Y/N)
TheRedOld Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Beginnend lid
Debian, er mag zoveel niet. :o :!:

Er wordt wel verwezen naar het net om een w2k te downloaden..........dus persoonlijk vindt ik het flauwekul.
Als je mag verwijzen naar een download etc, dan mag er ook gekopieerd worden!!!!!!!!!!! Kopie "eigen gebruik/backup" etc er is nog nimmer een rechtszaak gewonnen tegen deze zaken, net als met torrent site's, brein etc hebben de mond vol van allerlij zaken, dan heb je dat varken BIG web nog, is helemaal een aanfluiting, netalsof mensen er minder door zouden doewnloaden. Overigens, is mijn ervaring: als je een programma, film etc nodig hebt wel eerst een kopie/torrent probeert, maar als deze je erg bevalt je toch vaak het origineel koopt. Handel DVD's (origineel) is niet zomaar gestegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

http://www.volvocars.nl/default
René Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Gevorderd lid
daarbij is wel vermeld dat je een licentie moet KOPEN.

Zelf kopieen maken en verkopen, zoals jij wil, is verboden.

ERROR 406: file corrupt: config.earth --- reboot universe? (Y/N)
renevanh Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Beheerder
reneetje schreef:
daarbij is wel vermeld dat je een licentie moet KOPEN.

Zelf kopieen maken en verkopen, zoals jij wil, is verboden.

Bijna goed :P
Kopieen maken en verkopen mag niet, kopieen maken en weggeven mag wel. Het hele grapje is dat je bij een kopie geen licensiecode mag leveren, die moet gekocht worden. Bij MS zit het ongeveer zo in elkaar: Je betaald 100 euro voor een WinXP Home licensie, en het schijfje krijg je gratis.

Groeten,

René

Tyreas Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
Ja, niks aan de hand dus.

Maar inmiddels al opgelost?

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
vosManz Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Technische man
TheRedOld schreef:
Debian, er mag zoveel niet. :o :!:

Er wordt wel verwezen naar het net om een w2k te downloaden..........dus persoonlijk vindt ik het flauwekul.
Als je mag verwijzen naar een download etc, dan mag er ook gekopieerd worden!!!!!!!!!!! Kopie "eigen gebruik/backup" etc er is nog nimmer een rechtszaak gewonnen tegen deze zaken, net als met torrent site's, brein etc hebben de mond vol van allerlij zaken, dan heb je dat varken BIG web nog, is helemaal een aanfluiting, netalsof mensen er minder door zouden doewnloaden. Overigens, is mijn ervaring: als je een programma, film etc nodig hebt wel eerst een kopie/torrent probeert, maar als deze je erg bevalt je toch vaak het origineel koopt. Handel DVD's (origineel) is niet zomaar gestegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

w2k is te downloaden op de servers van microsoft. Dit hoeft dus niet perce illegaal te zijn.

Als je naar een download verwijst, wil dat niet zeggen dat het legaal is. Het maken van een kopie voor eigen gebruik mag dan legaal zijn, maar zoals de naam het al zegt, zijn deze dan ook enkel voor eigen gebruik.

Als er nooit een rechtszaak gewonnen is wil dat niet zeggen dat het legaal is. Ook zijn er al verschillende torrent site's offline gehaald door toedoen van Brein. BIG daarentegen is enkel een voorlichtingscampagne. Zij kunnen dus geen boete's of iets dergelijks uitdelen, enkel informeren.

Dat je een programma eerst probeert, en daarna koopt, is erg goed. Dit mag ook gewoon. Je mag software een bepaalde tijd 'illegaal' op je systeem hebben. Hierna moet je het programma verwijderen, of een legale licentie kopen.

Dan nog de algemene mededeling: Dit forum werkt niet mee aan illegale praktijken. Het vragen/aanbieden/uitwisselen van software/licentie's waarvoor je moet betalen is dus ook niet toegestaan. :wink:

::: vosManz :::
renevanh Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Beheerder
vosManz schreef:

Dat je een programma eerst probeert, en daarna koopt, is erg goed. Dit mag ook gewoon. Je mag software een bepaalde tijd 'illegaal' op je systeem hebben. Hierna moet je het programma verwijderen, of een legale licentie kopen.

Dat klopt toch niet...
Als je een programma wil uitproberen moet je dat met een demo van doen, niet met een illegale versie.

Groeten,

René

vosManz Bericht Geplaatst op 27-03-2006 Reageer met quote
Technische man
Als er een demo-versie van beschikbaar is wel, maar met windows ofzo gaat dat natuurlijk niet. Ik heb tenminste nog nooit ergens windows XP Demo Edition gezien :P

Je mag de software dan maar een erg korte tijd gebruiken. Ik weet niet precies hoelang, maar veel minder dan de gemiddelde demo versie.

Ik heb ooit een artikel gelezen over wat nou precies wel en niet mag, ik kan het alleen niet meer vinden :(

::: vosManz :::
TheRedOld Bericht Geplaatst op 28-03-2006 Reageer met quote
Beginnend lid
Hot topic software.

:)

http://www.volvocars.nl/default
iglo Bericht Geplaatst op 28-03-2006 Reageer met quote
Moderator
inderdaad, volgens mij is er nog geen oplossing gevonden

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Tyreas Bericht Geplaatst op 28-03-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
Windows XP Demo Editie is in principe de tijd die je krijgt voor het activeren van je code... daarna verloopt ie als ie niet geldig is :wink:

Maar ik denk dat we maar eens ontopic gaan hier.. Misschien i.p.v. 2000, Windows 98 SE?

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Forum » Markt-plaats » Windows 2000