Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Feedback » Alles zichtbaar als gast
Alles zichtbaar als gast
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
compgeni Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
Beheerder
Nou sommige wel hoor. Als ik naar de taalbeheersing kijk :P
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
Moderator
goed punt

Image
Stef Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
Genie
Tyreas schreef:
Soort van promotiesysteem voor de eerste posts. Je moet de nieuwe gebruikers "belonen" voor het posten van berichten. Vooral in het beginstadium.

Dat is toch onzin? Waarom moet je gebruikers belonen dat ze een bericht plaatsen? Als ze een probleem hebben en ze willen de vraag stellen dan doen ze dat wel hoor.

Maar ik merk zelf dat men niet goed geholpen word, er worden veel vragen gesteld over je systeem maar een echte oplossing heb ik hier nooit gehad.

Verder is Computergenie verre weg van een community er zijn nauwelijks gebruikers die geen titel hebben die terug blijven komen om andere te helpen.

Het gaat dus niet om het leden aantal het gaat om een gezellige community, als dat het geval is komen de bezoekers vanzelf.

Image Mobst.nl - dé mobiele startpagina
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
Genie
misschien het cafe helemaal bovenaan zetten?

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Genie
Støf schreef:

Maar ik merk zelf dat men niet goed geholpen word, er worden veel vragen gesteld over je systeem maar een echte oplossing heb ik hier nooit gehad.

.

ben ik niet met je eens .. veel mensen worden goed geholpen :)

het is wel zo.. dat om goed te helpen je de specs van een systeem nodig hebt,, en dat kan alleen door veel vragen te stellen je kunt analyseren wat er aan de hand is

wat verandert moet worden dat er betere aanwijzingen komen voor mensen die problemen posten.. zodat er niet steeds de zelfde vragen worden gesteld.. mensen geven soms te weinig informatie om iets zinnigs te zeggen..

yubetcha!
Image
Stef Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
Genie
Mr_JoJo schreef:
misschien het cafe helemaal bovenaan zetten?

Dat zal weinig verschil maken, het zal hoogstens in overzicht verbeteren.

Mr_JoJo schreef:
ben ik niet met je eens .. veel mensen worden goed geholpen :)

Kun je me daarvan dan eens een stuk of 5 berichten geven van de laatste tijd, waarbij jullie het persoon ook echt met hun probleem hebben geholpen?

Mr_JoJo schreef:
het is wel zo.. dat om goed te helpen je de specs van een systeem nodig hebt,, en dat kan alleen door veel vragen te stellen je kunt analyseren wat er aan de hand is

Dat begrijp ik als geen ander, maar dan pak ik even een paar dingen uit mijn eigen probleem.

http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?p=4082753#4082753
A) Eerst denk ik, huh? Moet ik dat proberen... aangezien ik al aan heb gegeven door te kijken.
B) Statistisch IP, dat is nog al logisch, mensen die daar al kijken, weet er toch wel wat vanaf.

http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?p=4082757#4082757
Goed het is Norton, maar dan ben ik nog niet geholpen, want ik heb geen idee wat ik met Norton moet doen?

Deze dingen kwam ik vaker tegen in mijn actieve tijd hier.

Mr_JoJo schreef:
wat verandert moet worden dat er betere aanwijzingen komen voor mensen die problemen posten.. zodat er niet steeds de zelfde vragen worden gesteld.. mensen geven soms te weinig informatie om iets zinnigs te zeggen..

Zoveel mensen vragen hier niet iets, daarbij is vragen naar meer informatie niet verkeerd verreweg daarvan, de volgende keer zullen ze namelijk wel die informatie geven. Maar er is meestal geen volgende keer.

:-)

Genie
kan zo veel voorbeelden geven dat mensen geholpen zijn of voelen

soms is een topic ondersteunend.. en soms geeft een topic een klant en klaar antwoord

echter naar mijn mening gaat het om het proces van oplossen en door anderen op gedachten worden gebracht

en soms is een probleem niet echt op te lossen.. behalve dat door het simpelweg vervangen van ene kapot component

http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?t=618751

http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?t=618621

http://www.computergenie.nl/viewtopic.php?t=618734

enz bijna alle lopics worden serieus in behandeling genomen..

tja dat men niet altijd een oplossing weet... dat kan voorkomen..

:roll:

yubetcha!
Image
Tyreas Bericht Geplaatst op 18-02-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
Handig om daarom oplossingen online te hebben staan?

Dit heb ik al eerder voorgesteld, maar dit is een bewijs dat het nodig is snel elkaars oplossing te kunnen raadplegen.

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
compgeni Bericht Geplaatst op 19-02-2006 Reageer met quote
Beheerder
ik zal in een extra subforum aanmaken( in de crew) dan kunnen we daar artikelen maken. en als die voldoende klaar is dan plaatsen we hem online.
:)

goed?

Tyreas Bericht Geplaatst op 19-02-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
Top :D

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Stef Bericht Geplaatst op 21-02-2006 Reageer met quote
Genie
Btw. ik heb waarschijnlijk een tutorial gevonden die wel werkt om phpBB Gebruikers database te koppelen aan een wikipedia. Wie weet als je wat actieve wikipedianen kan vinden, dat het nu wel gerealiseerd kan worden. :-)

compgeni Bericht Geplaatst op 21-02-2006 Reageer met quote
Beheerder
oh. super.. dan zou de wiki toch nog kunnen

:wink:
Tyreas is nu bezig een subforum op te zetten met handleidingen...

maar als die in een wiki kunnen zou nog mooier zijn natuurlijk

ik zal ruud even vragen of hij dit met jou wil opnemen

thx

Stef Bericht Geplaatst op 21-02-2006 Reageer met quote
Genie
Ik zal hem eerst even lokaal testen, je hoort van me, kreeg afgelopen week een mailtje er over. :-)

compgeni Bericht Geplaatst op 21-02-2006 Reageer met quote
Beheerder
goed nieuws :)
Tyreas Bericht Geplaatst op 22-02-2006 Reageer met quote
PR Medewerker
Ok ik houd even rekening met de inbreng van Stef, mocht dit niet lukken kan altijd mijn idee nog werken.. 8)

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Forum » Feedback » Alles zichtbaar als gast