Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Crysis
[PC]  Crysis
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 01-02-2007 Reageer met quote
Senior lid
er wordt een beetje te veel aan de makers van hardware gedacht ipv te zorgen dat een spel gwoon niet te veel vraagt, door onder andere mss de wereld zo op te laten bouwen dat je een beperkt stuk van het geheel ziet en naarmate je verder gaat ontwikkeld die wereld zich om je heen. het vraagt dan nog steeds om genoeg mbeetjes, maarja iedereen wil weer een volledig aan stukken te schieten bos :/ in mijn ogen niet echt realistisch en nuttig. een gwoon assaultrifle ga je echt niet ome eik mee omverschieten ofzo, en hier kun je met een of twee schoten al een palmboom onder het genot van TIMBER te roepen omhakken.
maar dat is mijn mening.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 02-02-2007 Reageer met quote
Moderator
Update eerste post met MOOIE screenshots :shock:

Image
vosManz Bericht Geplaatst op 02-02-2007 Reageer met quote
Technische man
:shock: ziet er inderdaad zeer goed uit!

::: vosManz :::
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 02-02-2007 Reageer met quote
Genie
Quote:
COMING SOON !

kijk dat ziet er idd heel goed uit :D

kan me niet soon genoeg 8)

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 08-02-2007 Reageer met quote
Moderator
Nieuwtje ! ! !

Code:

Het aanschouwen van Crysis kan voor sommige gamers een nare ervaring zijn. De wetenschap dat dit heerlijks never nooit op hun PC gaat draaien is voor sommigen nu eenmaal teleurstellend. De CEO van Crytek, de ontwikkelaar van Crysis, heeft echter hoopvolle woorden uitgesproken.

Volgens de topman loopt Crysis ook goed op "een PC van ongeveer twee á drie jaar oud". De ontwikkelaar heeft tijdens de ontwikkeling rekening gehouden met de meest uiteenlopende PC-configuraties en het spel zo 'oprekbaar' mogelijk gemaakt.

Image
vosManz Bericht Geplaatst op 08-02-2007 Reageer met quote
Technische man
dat is wel mooi nieuws! helaas is mijn pc nét iets ouder dan 3 jaar :( maargoed, ik ben toch van plan in de nabije toekomst een nieuwe te kopen :P

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 10-02-2007 Reageer met quote
Senior lid
hoe snel denken ze dat een pc van 2 of 3 jaar is.. :roll: heb je dan een ultrahigh end pc in die tijd of gwoon mainstream pctje. maakt nogal verschil. Ik kijk wel naar de specs en koop wss in de zomer nieuw mobo + cpu en meebie tweede 7800gtje erbij. :P

Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 10-02-2007 Reageer met quote
Moderator
ja, hahahah AMD spul kost nu toch al niks meer :lol: en met die prijsverlaging die eraan komt kost het nog minder, whaha

Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 10-02-2007 Reageer met quote
Senior lid
wie zegt dat ik amd ga halen? ;) ik dacht meer aan de duo core 6600 van intel plus mobo dat ddr2 ondersteund en er weer wat meer hd's aan kan worden gehangen. maar zie wel ff...
Ik kijk net op empc.nl en daar staat mijn huidige cpu 3800+ am2 voor 308 euro en de 5000+ am2 voor 288 euri ?? beetje apart en lijkt me niet echt logisch :P
de e6600 kost daar ter vergelijking 301 euri

Image
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 09-04-2007 Reageer met quote
Genie
http://thepiratebay.org/tor/3551596/Crysis_Demo

demo ? echt of fake ? :?

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 24-04-2007 Reageer met quote
Moderator
Newsflash:

:sad:

In een interview met Eurogamer heeft Bernd Diemer, een game designer werkzaam bij Crytek, wat informatie losgelaten over Crysis, de langverwachte shooter die men op dit moment nog steeds op punt aan het stellen is. Een van de meest opvallende dingen uit het interview is dat de man laat weten dat Crysis geen co-operatieve mogelijkheden zal bevatten. Crytek zelf zou erg graag een co-op mode in het spel zien, maar er is simpelweg niet genoeg tijd over om Crysis nog van deze optie te voorzien, aldus Diemer

Verder vertelde de game designer nog los dat men op dit moment de AI in orde aan het brengen is zodat we in de toekomst met enkele van de meest complexe tegenstanders ooit te maken zullen krijgen. Crysis zal ergens in september beschikbaar zijn, tot nu toe enkel voor de PC.

bron: gamer.nl

Image
vosManz Bericht Geplaatst op 03-08-2007 Reageer met quote
Technische man
Volgens Tweakers.net komt crysis uit op 16 november :D en ze melden overigens ook dat in de toekomst mogelijk ook voor de PS3 en XBOX 360 uitkomt..

http://life.tweakers.net/nieuws/48720/

compgeni Bericht Geplaatst op 03-08-2007 Reageer met quote
Beheerder
ik tel de uren :)
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 03-08-2007 Reageer met quote
Senior lid
ik tel me euros op me rekening :P

Image
vosManz Bericht Geplaatst op 03-08-2007 Reageer met quote
Technische man
Ik denk dat ik rond de tijd dat dat spel uitkomt een nieuwe pc ga bestellen.. deze is qua gaming wel aan vervanging toe :P

Overigens staat er ook bij dat het spel draait op direct x9 en direct x10... ook mooi :)

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Forum » Games » Crysis