Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Het algemene Overklok en 3dmark06 Topic:
Het algemene Overklok en 3dmark06 Topic:
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 07-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Mooi man, best ongelofelijk hoeveel een '' sterke '' gpu punten oplevert. best goed, ik ben nu btw aan het proberen of ik m'n 7900GS XXX terug kan geven, volgens mij is ie verrot... aangezien m'n pc weer uitging terwijl ik allemaal nieuwe hardware heb en m'n videokaart het orignele onderdeel is.... dus kijken of ik daar een andere voor kan regelen... kaart is nog geen 6 maanden oud namelijk...

Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 07-12-2007 Reageer met quote
Senior lid
in ruilen voor een 3870 met bijbetalen zou ik zeggen :)

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 07-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Nja, heb ff geen geld om bij te leggen, kijk wel waar ze mee over de brug komen mochten ze hem omruilen. ( schuld... aargh :P )

Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 11-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Aangezien ik ff te lui ben om nieuwe topic te maken, ff hierin,

Morgen gaat de 7900 GS XXX 600M terug naar de winkel voor een check en ik ben d'r vrij zeker van dat deze daar blijft ( hangen van pc, artefacts... ) maar nu is de vraag wat ik hiervoor terug krijg, als ik naar prijzen ga kijken dan wordt dat een 8600 GT ofzo, maar dit is dus geen gamers kaartje, kan ik nu dus '' eisen '' om een kaart met hetzelfde '' vermogen '' als de 7900gs ? want met minder ga ik niet accord, dan maar dezelfde ( maar dan nieuw :P en dat gaat ze niet lukken aangezien ze die niet meer hebben :mrgreen: )

Hoe zijn m'n kansen hierin ? aangezien alles boven de 8600 nogal rap met de prijzen omhoog gaat en ik echt niet bij kan betalen.

Image
renevanh Bericht Geplaatst op 11-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Het lijkt me een gevalletje garantie, dus dat moeten ze maar oplossen. Met een minder sterke kaart afgescheept worden moet je niet laten gebeuren... dan maar geld terug en elders een kaart kopen.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 11-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Nja, minder is zowiezo niet acceptabel natuurlijk, maar ik weet ook niet precies wat m'n '' rechten '' in deze situatie zijn :P

Tis ook wel lastig dat ik zelf niet kan gaan en m'n ma moet sturen ( gaat tohc m'n nieuwe kasssie ophalen :P )

Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 12-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Hier de nieuwe score met m'n 7900GT ipv 7900GS

Stock speeds:
Core @ 550 Mhz
Memory: 815 Mhz

Image

Toch een kleine verbetering, ondanks dat hij op de core iets trager is, nu eens ff oc'en

Godver, volgens mij is deze kaart ook verlept... krijg gewoon artefacts wanneer ik in m'n bureaublad zit te niksen... verdomme....

Image
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 12-12-2007 Reageer met quote
Genie
durf mijn score bijna niet te noemen :D

maar doe het toch maar

14000 punten :shock:

geforce 8800 met lichte overclock en q6600 op 3ghz

8) :P :

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
iglo Bericht Geplaatst op 13-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Fatal Mind schreef:
Hier de nieuwe score met m'n 7900GT ipv 7900GS

Stock speeds:
Core @ 550 Mhz
Memory: 815 Mhz

Image

Toch een kleine verbetering, ondanks dat hij op de core iets trager is, nu eens ff oc'en

Godver, volgens mij is deze kaart ook verlept... krijg gewoon artefacts wanneer ik in m'n bureaublad zit te niksen... verdomme....

dan denk ik niet dat je kaart kapot is maar wat anders. want 2 kaarten die over hun nek gaan dat komt zeeeeeeeeeeeeeeeeeer zelden voor.

"haastige spoed.. komt altijd goed".

mail: iglo@computergenie.nl
Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 13-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Nope lol, hij is gewoon gaar, met die 7900gt had ik al verkleurde pixels in m'n beeld toen ik alleen al media player classic opstartte, ik heb nu m'n oldskool geforce 6200 erin, en ik heb het probleem niet, conclusie, kaartje verrot...

Heb nu dus maar een 8800gt besteld ( kan alleen nog 2 maanden duren... ) Dan lever ik m'n huidige kaart weer in, en dan doe ik het resterende geld bedrag ( 250 -140 = 110 ) 110 eurie dus bijbetalen en dan krijg ik me andere kaartje,

Image
Fatal Mind Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Om maar even wat leven te houden in deze topic, ik ben ondertussen maar eens begonnen om de voltages die op de processor staan te verlagen, dit ivm te hoge temps die ik nu ondervind.

Standaard voltage voor m'n 3.6 Ghz tikkende procje is 1.360

Ik heb hem nou 1 a 2 tandjes in m'n bios lager gezet en ben weer verder gegaan met testen op instabiliteit ( Met orthos )

Blijkt dit stabiel tot vanvond ergens, dan zet ik hem weer 1 a 2 tandjes lager en test ik weer. en zo blijf ik doorgaan tot dat hij instabiel wordt, is hij instabiel, dan doen we er weer 2 tikjes boven op zodat hij weer goed stabiel is, hopelijk heb ik als ik ermee klaar ben een beetje koelere cpu... 67 graden stressed is mij iets te heet.

Image
renevanh Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Vanavond of morgen komt mijn 3Dmark score er aan. Net klaar met de PC in elkaar zetten. Nu eventjes hier de boel reorganiseren zodat ik hem kan aansluiten (hehe), installeren en gaan ;)

Fatal Mind Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Moderator
Mooi man, maak wel ff een screenie zoals de rest, niet die score op de website

Fuck yeah..

Krijg morgen m'n videokaartje binnen, had een xfx 8800gt besteld... maar die zijn te slecht leverbaar, dus heb er maar een asus 8800gt van gemaakt, zelfde specs, alleen andere fabrikant, ik vindt het wel best dus :D

Image
renevanh Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Beheerder
Fatal Mind schreef:
Mooi man, maak wel ff een screenie zoals de rest, niet die score op de website

Doe ik ;)

Gaat nog wel even duren trouwens... nog 96 updates te downloaden en installeren... :P

SouLLeSS Bericht Geplaatst op 22-12-2007 Reageer met quote
Senior lid
heb je specs al ergens staan?

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Forum » Computer-Café » Het algemene Overklok en 3dmark06 Topic: