Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » OfficiŽle mededelingen » Vacature: website beheerder
Vacature: website beheerder

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
compgeni Bericht Geplaatst op 13-11-2005 Reageer met quote
Beheerder
Vacature: website beheerder

Computergenie is een organisatie zonder winstoogmerk en wordt geheel door professionals op vrijwillige bases gerund.

Het doel van de organisatie is om de zelfredzaamheid van consumenten te vergroten. Het betreft hier consumenten van diverse elektronica zoals personal computers, digitale cameraís, gsm enz..

De frontoffice van de organisatie is een website. De consumenten kunnen zich gratis aanmelden op de website om lid te worden. In het forum kunnen de consumenten(leden) terecht met al hun vragen. Het is de bedoeling dat de leden elkaar helpen met de diverse problemen. Vragen zoals: ďhoe verwijder ik een virus op mijn pc?Ē, ďhoe stel ik mijn monitor in?Ē, ďhoe brand ik een dvd?Ē enz. De organisatie kent momenteel een bestand van 5700 leden.

Voor het beheer van onze website zijn we op zoek naar een:

Breed georiŽnteerde website beheerder

De websitebeheerder is verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de website. Je werkt nauw samen met de crew van Computergenie.nl.
Deze functie is voor 1 tot 2 uur per dag.

Je hoofddoelstelling is naast het onderhoud van de website, Computergenie.nl verder te ontwikkelen. Je bent proactief, je volgt de ontwikkelingen van de internettechnologie op de voet en kunt zelf stappen nemen om professionalisering en verbetering van de website/organisatie te bewerkstelligen. Je bent in staat prioriteiten te stellen en de individuele crewleden te motiveren en te stimuleren ook een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de site. Dit vraagt een websitebeheerder met een sociale inslag.

Aanvullend profiel:

-Je hebt ervaring met HTML, php en phpbb
-Je hebt ervaring met het ontwikkelen en onderhouden van complexe websites (geen vereiste)
-Je hebt ervaring met het beheren en ontwerpen van msSQL databases (geen vereiste)
-Je hebt ervaring met het grafisch en technisch ontwerpen van websites ( geen vereiste)
-Je kunt goed overweg met Adobe Photoshop (geen vereiste)
-Je hebt een afgeronde informatica opleiding of volgt een informaticaopleiding op minimaal HBO-niveau en/of zeker 2 jaar relevante praktijkervaring (geen vereiste)
-Je kunt sturing geven aan de andere vrijwillige medewerkers van de website
-Je hebt communicatieve en leidinggevende vaardigheden
-Je hebt toegang tot het internet en beschikt zelf over een pc

Belangstelling:
Indien je voldoet aan bovenstaand profiel, stuur dan je motivatie met curriculum vitae naar: Computergenie.nl, Johan Meijer, e-mail:info@computergenie.nl telefoon : (050) 5732792

Laatst aangepast door compgeni op 11-01-2006, in toaal 3 keer bewerkt
compgeni Bericht Geplaatst op 18-05-2006 Reageer met quote
Beheerder
vacature gesloten :D
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » OfficiŽle mededelingen » Vacature: website beheerder