Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » Liefhebbers van leerrijke games?
Liefhebbers van leerrijke games?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
michiel11 Bericht Geplaatst op 11-02-2005 Reageer met quote
Beginnend lid
Spelenderwijze fysica, biologie en chemie leren:Zijn er hier personen die interesse tonen voor educatie, die leergierig van hart zijn en wel oren heeft naar een toffe leerervaring?Ik ken drie heel goede games op dit vlak! Het zijn:Fysicus: warte-, licht- en geluidsleer, mechanica, elektriciteit en optica.Biotopia: genetica, plant,- dier- en menskunde, microbiologieChemicus: zowat alles omtrent chemie, erg uitgebreid leergedeelte! Interesse? Laat me dan zeker iets weten hé...het zijn games met prachtige beelden, sfeervolle sounds, knappe puzzels én vooral leerrijk! Vanaf de leeftijd van zo'n 10 jaar tot ....nooit te oud om bij te leren zeg ik altijd ;)groeten van de puzzelgame-fan.

Dingen bijleren is o zo interessant :-) !
frehen Bericht Geplaatst op 11-05-2005 Reageer met quote
Senior lid
Dag michiel11,Van wanneer dateert dit bericht, ik bedoel is het februari 2004 of 2005 ? En is hier helemaal nog niet op gereageerd ??Nou bij deze dan, een reactie.Ik heb wel interesse eigenlijk. Maar het is behoorlijk groot spul zeker ?Laat even weten hoe en wat aub of stuur me een persoonlijk bericht, ok ?Met dank,grtjsfrehen

grtjs
frehen
michiel11 Bericht Geplaatst op 02-06-2005 Reageer met quote
Beginnend lid
Voor alle duidelijkheid:Dit bericht dateert van februari 2005 !Ik zal steeds reageren, ook al is het bericht nu reeds enkele maanden oud...Ik zal hier af en toe wat nieuws bijzetten ;)Om de spellen online te bestellen:Proxis.be! Zo, er staat meteen iets "nieuws" bij :)

Dingen bijleren is o zo interessant :-) !
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » Liefhebbers van leerrijke games?