Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Canon MV530I
Canon MV530I

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Dirk558 Bericht Geplaatst op 12-10-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
HalloIk zit met het volgende probleem.als ik men camera als webcam wil gebruiken via MSN, krijg ik als melding steeds : "Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw."als ik dan via msn naar extra/wizard beeld en geluid afstemmen ga dan kan ik nadat ik mijn camcorder heb geselecteerd wel cammen,dus msn herkend wel de camera. vanaf dat ik uit dat menu ga krijg ik terug bovenstaande probleem.heeft iemand enig idee aan wat dit kan liggen ?alvast bedankt ;-)
shadow Bericht Geplaatst op 13-10-2004 Reageer met quote
Genie
krijg je de melding bij iedereen waar je mee wilt cammen of alleen bij 1 persoon? mogelijk ligt het bij je tegenpartij
Dirk558 Bericht Geplaatst op 13-10-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
bij iedereen.
shadow Bericht Geplaatst op 14-10-2004 Reageer met quote
Genie
eerst software geinstalleerd en daarna cam aan de usb poort aangesloten zoials het hoort of eerste de cam aangesloten en de software geinstalleerd?
Dirk558 Bericht Geplaatst op 14-10-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik heb het gedaan zoals het hoort.camera werkt trouwens perfect op de computer met video overdracht ed.En de camera is niet via usb maar met fire/wire aangesloten.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Canon MV530I