Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Cd writer
Cd writer

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Scopi Bericht Geplaatst op 19-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Hoi,Ik kom namens een vriend een oplossing zoeken voor zijn probleem.hij heeft een pc can packard bell met daarbij horende cd writer bij aankoop van de pc zat de writer erbij.als hij een cd brand dan start het branden en op het einde krijgt hij ook melding dat het branden votooid is cd lader gaat open dus niets abnormaals, maar als hij nu via de pc zijn cd wil beluisteren met media player dan hoort hij niets en waar de titel moet staan in het scherm van media player staan er allemaal vietkantjes.Bij nogmaals een liedje te proberen branden kreeg hij een melding ben helaas vergeten wat erop komt maar er stond iets in van media en cd/rw dat vraag ik nog eens na indien het nodig moest zijn.
Dennis Bericht Geplaatst op 19-09-2004 Reageer met quote
Senior lid
Treedt dit probleem alleen op bij audio cd's of zijn er ook problemen met data cd's?

Dennis a.k.a. Fireblade www.valentinorossi46.tk
Scopi Bericht Geplaatst op 19-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
mm nog niet gevraagd ?
hollowkiller Bericht Geplaatst op 20-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Welk programma gebruikt hij om te branden. zet hij mp3's op de cd. gebruikt hij de goede template bij het programma. kopieer is een log-file in dit topic.

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
Scopi Bericht Geplaatst op 21-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Hij gebruikt Nero om te branden.Vroeger had hij er geen probleem bij maar hij had zijn pc binnengedaan in een winkel om meer gegeugen bij te steken , een webcam te instaleren en die heeft er een format c bij gedaan zonder te vragen aan mijn vriend.Dan betaalde mijn vriend nog eens 260 euro, wat heel veel is en ik zeker niet betaald zou hebben.bij zijn thuiskomst met de pc stond er niets meer op van software, ik denk dat hij opnieuw zijn software voor de writer zal moeten instaleren maar bij zijn packard bell zit er geen cd met software voor die writer ? enkel 3 genummerde cd's en als je die erin steekt begint hij iets automatisch te instaleren ?
Dennis Bericht Geplaatst op 21-09-2004 Reageer met quote
Senior lid
Zo ten eerste is die maat van je flink genaait zal ik maar zeggen en volgens mij kan die dat nog gratis doen met een beetje online hulp van ons hier :) Het nadeel van die packard bell dingen is dat ze hun eigen herstel cd's hebben idd. Kun je misschien achterhalen wat het type nr van die pc is... meestal kun je dan wel achterhalen wat voor cd writer het is en dan de daarbijhorende drivers te downloaden vanaf de packard bell site.

Scopi Bericht Geplaatst op 21-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Ik stuur even mail om het te vragen
shadow Bericht Geplaatst op 21-09-2004 Reageer met quote
Genie
maarre begrijp ik dit nu goed?staat er ook helemaal geen brandsoftware meer op die pc?lijkt me toch dat dat er eerst op moet komen,je kan ze wel branden in xp,maar goed das vaak beetje buggy.zou toch zorgen dat nero er weer op kwam door die winkelier ff bij zijn stropdas te pakken
Scopi Bericht Geplaatst op 22-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Nero staat terug op zijn pc dus daar ligt het niet aan.Als hij brand met nero gaat dit goed tot hij de cd wil beluisteren er staat niets op en als hij die beluistert op de pc ziet hij in media player waar de titel staat van het liedje allemaal vierkatjes ?Soms lukt het branden ook niet en krijgt hij een melding iets van media, ik vraag dit nog eens na wat er juist op komt van melding.Dit is het type nr van zijn packard bell S/N:460500020
Dennis Bericht Geplaatst op 22-09-2004 Reageer met quote
Senior lid
Maar mijn vraag die ik al eerder stelde.... doet hij het ook bij data cd's ?? Of is het puur alleen bij muziek cd's

Scopi Bericht Geplaatst op 23-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Hij brand nooit data ? enkel muziek cd's.
Dennis Bericht Geplaatst op 24-09-2004 Reageer met quote
Senior lid
Nou ik zou zeggen probeer eens een data cd te branden en kijken of die bestanden die je erop zet ook 'verminkt' zijn.

Scopi Bericht Geplaatst op 24-09-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Ik stuur eens een mailtje, tussen persoon zijn is lastig hé en hij wil zich niet registreren op een forum omdat hij denkt domme vragen te stellen.Zou anders makkelijker en vlugger zijn voor hem ;-)Mijn vragen zijn anders ook niet om naar huis te schrijven maar we leren steeds bij met jullie hulp :-)
shadow Bericht Geplaatst op 25-09-2004 Reageer met quote
Genie
[quote author=Motorman link=board=10;threadid=8997;start=msg33265#msg33265 date=1096063245]Ik stuur eens een mailtje, tussen persoon zijn is lastig hé en hij wil zich niet registreren op een forum omdat hij denkt domme vragen te stellen.Zou anders makkelijker en vlugger zijn voor hem ;-)Mijn vragen zijn anders ook niet om naar huis te schrijven maar we leren steeds bij met jullie hulp :-)[/quote]niemand die hier komt word als dom beschouwd.we zullen een ieder gelijk behandelen.zelf wisten we het vroeger ook niet ;)
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Cd writer