Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Games » The Sims Deluxe probleem
The Sims Deluxe probleem

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
probleemthomas Bericht Geplaatst op 02-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo,Ik heb gisteren The Sims Deluxe gekocht (origineel), maar ik heb een probleem tijdens het installeren.Ik steek cd1 in de computer en laat de installatie zijn werk doen, maar op 25% van de installatie stopt het.Daarop blijft het enkele minuten staan, en dan springt het ineens naar 95% en vraagt de computer naar cd2.Wanneer ik dit doe installeert hij gewoon verder naar 100%.Maar het spel is dus maar 30% geÔnstalleerd. Wanneer ik het probeer op te starten, springt het na het introfilmpje terug op het bureaublad.Al paar keer helemaal opnieuw geprobeerd, maar steeds hetzelde.Weet iemand raad? Alvast bedankt, Thomas BlommeSysteem: Windows XP HE 256 Ram 40 GB Geforce 4 AMD Athlon XP 1800+
sjonnie77 Bericht Geplaatst op 05-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo Thomas,Ik heb net een persoonlijk berichtje aan je toegezonden met de mogelijke oplossing. Bij mij werkt het in ieder geval voor dit probleem
hollowkiller Bericht Geplaatst op 12-07-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
sjonnie77 kan je ook oplossing op het board zetten zodat wij ook weten wat er aan de hand is geweest.bvd,Hollow

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
sjonnie77 Bericht Geplaatst op 12-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi, Natuurlijk wil ik dat ....Ook ik heb voor mijn dochtertje al heel wat problemen ondervonden met the sims. je wordt er niet goed van, zeker als je ziet wat het allemaal kost.De oplossing die ik heb gevonden voor jouw probleem is een nocrack-code te downloaden via internet. Daarna gaat het allemaal wel goed en klapt het spel er niet uit na de demo.Mocht je het bestandje niet kunnen vinden, doe mij even een emailtje oke.SuccesJohn
Frank@helpdeskforum Bericht Geplaatst op 12-07-2004 Reageer met quote
Senior lid
[quote author=sjonnie77 link=board=7;threadid=8220;start=msg30700#msg30700 date=1089634805]Hoi, Natuurlijk wil ik dat ....Ook ik heb voor mijn dochtertje al heel wat problemen ondervonden met the sims. je wordt er niet goed van, zeker als je ziet wat het allemaal kost.De oplossing die ik heb gevonden voor jouw probleem is een nocrack-code te downloaden via internet. Daarna gaat het allemaal wel goed en klapt het spel er niet uit na de demo.Mocht je het bestandje niet kunnen vinden, doe mij even een emailtje oke.SuccesJohn[/quote]Volgens mij horen dit soort berichten thuis in hete waren?
judata2 Bericht Geplaatst op 12-07-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Halloik heb het probleem dat hij wil beginnen met het spel (sims the luxe, origineel van de winkel), daarna klapt hij er uit, wat voor oplossing heb je ?.mail me eventueel ff.groetjessss
hollowkiller Bericht Geplaatst op 29-07-2004 Reageer met quote
Gevorderd lid
Ik zou zeggen mail sjonnie > jdekoeijer@zeelandnet.nl

Comp 1: P4 2,4 ghz, Asus p4t533, GF ti4200, 512 mb Rimm geheugen, 120 gb en 80 gb HD. Liteon 48x brander, lite-on dvd-rom. Windows XP
Comp 2: Amd-k62 500 mhz 384 mb, 10 gb nvidea nvidea intern video kaart. Win2003 server
Comp 3: 350mhz, 256 mb, 6,4 gb, 16 mb video kaart. Win95
Sitecom Router 4 poorts
Sweex 16 poorts switch
Internet Chello Classic abbonement.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Games » The Sims Deluxe probleem