Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Op zoek naar een goeie webcam
Op zoek naar een goeie webcam

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
TRIGON Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
HoiIk ben op zoek naar een goeie webcam, heeftiemand een suggestie of goeie ervaring.Nog wat vragen over een webcam.Kan je elke webcam ook op een laptop gebruikenof moet je daar weer een speciaal soort voor hebben.Kun je ook filmpjes opnemen en eventueel geluidenals er een ingebouwde microfoon inzit.Je zou bijvoorbeeld met je laptop op vakantie watopnames kunnen maken, t'is maar een idee.Alvast bedanktTRIGON
shadow Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Genie
tja kan natuurlijk allemaal maar indie je het voor vakantiedoeleinden wilt gebruiken en leuke plaatjes of korte filmpjes etc wilt versturen mailen etc adviseer ik je toch om te kijken naar een leuke digitale camera,zo,n webcam is wel grappig om live te chatten
TRIGON Bericht Geplaatst op 02-06-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Ik heb 2 jaar geleden al een digitale fotocamera gekocht,koste meer dan 500 euro.Ik wil de webcam ook gebruiken om live te chatten maarheb ook ergens gelezen dat je er (met de wat duurdere)streaming video mee kan opnemen.Als ik een normale digitale camera moet kopen ben ik weer een paar honderd euro kwijt.Als de kwaliteit een beetje redelijk is en hij kan op eenlaptop dan is mij dat voorlopig wel goed genoeg.Ik weet echter niet welke ik moet kopen, welk merk en typedie een beetje redelijke kwaliteit produceert.Ik heb net al wat reviews gelezen op www.kieskeurig.nl maardie zijn nogal tegenstrijdig.De een vindt webcam X geweldig en de ander vindt em bagger.Misschien is er op dit forum iemand die een goeie tipheeft.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Op zoek naar een goeie webcam