Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Probleem: opgenomen VHS beeld is zwart-wit
Probleem: opgenomen VHS beeld is zwart-wit

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Hamming Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Als ik mijn CamCorder op mijn VHS video aansluit is tijdens het opnemen het vertoonde beeld perfect. Bij het afspelen van de VHS band blijkt het beeld echter zwart-wit te zijn. Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe is het op te lossen ... Is het mogelijk dat mijn TV wel NTSC aankan maar de video niet ...Wat details:Sony DCRHC30 CamCorder (NTSC, uit Amerika)Op SCART ingang van de Philips VHS video. (2e SCART van video naar de TV).Bedankt,Hamming.
shadow Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Genie
[quote author=Hamming link=board=10;threadid=7748;start=msg29078#msg29078 date=1084861548] Is het mogelijk dat mijn TV wel NTSC aankan maar de video niet ...[/quote]het ligt nou niet direct in de pc sfeer maar denk wel dat dit mogelijk is ja,voor een dvd speler geld het zeker
Hamming Bericht Geplaatst op 25-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Nog een andere video geprobeerd met hetzelfde effect. Tsja, dan maar via een omweg, eerst naar de computer, omzetten naar PAL en kijken of de video het dan pikt. (video is voor ouders :))
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Probleem: opgenomen VHS beeld is zwart-wit