Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » webcam werkt, foto's op pc zetten niet
webcam werkt, foto's op pc zetten niet
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
rl Bericht Geplaatst op 06-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo, Ik heb een vreemde vraag. Ik bezit een Trust910Z digitale camera, en die werkte prima. Toen formateerde ik station C, en ging met de originele cd rom de drivers weer opnieuw installeren. Echter, als ik nu mijn camera aansluit, om vervolgens de foto's op mijn computer te zetten (gaat via USB) dan werkt dit niet. Normaal zou ik op staion H kunnen klikken, maar nu kan hij dit station niet vinden. USB werkt prima, want het vreemde is: de webcam (diezelfde fotocamera kan namelijk ook als webcam functioneren) doet het prima. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, Groeten, Rens

Alles over Formule1, je vindt het op www.rensformule1.tk. Met na elke GP een verslag, de uitslagen, en het laatste nieuws. Verder vele extra's, waaronder een mooi fotoalbum. Neem dus een kijkje op [url="www.rensformule1.tk"]mijn site [/url]! Mijn mail adres: rens_lieman@
Gast Bericht Geplaatst op 06-05-2004 Reageer met quote

Heb je er ook een hub tussen, dit wil wel problemen geven
Beginnend lid
een hub?? zou niet eens weten wat dat is ;)

Alles over Formule1, je vindt het op www.rensformule1.tk. Met na elke GP een verslag, de uitslagen, en het laatste nieuws. Verder vele extra's, waaronder een mooi fotoalbum. Neem dus een kijkje op [url="www.rensformule1.tk"]mijn site [/url]! Mijn mail adres: rens_lieman@
Corneke Bericht Geplaatst op 06-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Ik heb dezelfde camera als ik het goed begrijp krijg je geen verwisselbare schijf te zien, welke windows versie gebruik je ?http://www.trust.nl/products/themes/computersurveillance/

Help elkander Samen komen we er wel uit!
Beginnend lid
98 tweede editie

shadow Bericht Geplaatst op 07-05-2004 Reageer met quote
Genie
[quote author=rl link=board=10;threadid=7610;start=msg28636#msg28636 date=1083853655]een hub?? zou niet eens weten wat dat is ;)[/quote]dit is een verzamelstationnetje waar je meerdere usb kabels in kan steken
rl Bericht Geplaatst op 07-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
ok, bedankt dat je het me uitlegde, maar dat heb ik dus niet ;)zijn er nog suggesties, want het werkt nog steeds niet :(

Corneke Bericht Geplaatst op 08-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
ik heb wel een url voor je ik draai zelf win xp.www.usb.org/faq hier kun je het programma usbready.exe downloaden dit controleerd de USB van je pc.je kunt nog in je configuratie scherm > systeem kijken of er geen ? door de usb staat.

rl Bericht Geplaatst op 08-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
tnx voor je reactie, programma gedownload en uitgevoerd, maar alles werkt correct zegt ie :S

Corneke Bericht Geplaatst op 12-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Ik weet niet of je Trust al heb gemailt http://www.trust.nl/products/themes/computersurveillance/ die reageren best snel op supportmail ?

rl Bericht Geplaatst op 12-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
ja, zopas, maar nog geen antwoord gegeven, maar dat komt ongetwijfeld snel... :)

Kriske Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
Greetings,Mag ik hier (mijn eerste) reply invoegen? Ik heb (ook) een "probleem" met een gloednieuwe webcam van Creative, een NX Pro.In mijn 'puter zit een (nu al wel antieke) AMD K6-2 van 450Mhz, WinXP Pro, een (nu al wel even antieke) Geforce2 MX (met hardware accelleration enabled), achteraan twee USB1.1 ports, en een 7-poort USB1.1-hub.De webcam is geÔnstalleerd volgens de manual (dat kan zelfs een peuter, toch :)), samen met een driver-update van Creative.com, en het ding werkt - maar alleen voor vijf minuten, of zelfs minder. Dan schakelt de webcam (of iets anders?) zichzelf uit en zegt het bijbehorende programma ("PC Cam Center", of "Webcam Monitor") dat "het apparaat niet beschikbaar is" en "mogelijk door een andere bron wordt gebruikt". Chatprogramma's (Messenger, Yahoo) zeggen dan eveneens dat er geen webcam op mijn systeem zit.Wanneer ik de webcam uit- en weer inplug (in een USB-port, niet in de USB-hub), werkt hij weer voor even, tot hij weer "offline" gaat. Terwijl ik dit typ, ligt hij alweer uit. :(Kortweg: het "probleem" is dus dat ie na een paar minuten wordt uitgeschakeld. Het gekke is dat de webcam wel urenlang "ingeschakeld" blijft (het groene lampje vooraan op de webcam brandt), terwijl hij dus wordt (?) uitgeschakeld wanneer hij effectief werkt (beeld vertoont).Ik heb al zitten rondzoeken op Creative.com en op het Web, en nu pas bracht Google mij naar Helpdeskforum.nl.Is er iemand die mij uit de nood kan helpen? ???Kriske
rl Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Ik heb ook nog geen oplossing, inmiddels antwoord van Trust helpdesk gekregen: "formateer de camera, dan moet station H weer verschijnen". Gedaan, maar wederom geen station H. Iemand nog een suggestie? (Heb trouwens Trust dit ook gemaild)

Corneke Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
nu trust zegt station H formateren, heb je in de setup van de camera al format gedaan ??

Corneke Bericht Geplaatst op 18-05-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
[quote author=Kriske link=board=10;threadid=7610;start=msg29096#msg29096 date=1084910405]Greetings,Mag ik hier (mijn eerste) reply invoegen? Ik heb (ook) een "probleem" met een gloednieuwe webcam van Creative, een NX Pro.In mijn 'puter zit een (nu al wel antieke) AMD K6-2 van 450Mhz, WinXP Pro, een (nu al wel even antieke) Geforce2 MX (met hardware accelleration enabled), achteraan twee USB1.1 ports, en een 7-poort USB1.1-hub.De webcam is geÔnstalleerd volgens de manual (dat kan zelfs een peuter, toch :)), samen met een driver-update van Creative.com, en het ding werkt - maar alleen voor vijf minuten, of zelfs minder. Dan schakelt de webcam (of iets anders?) zichzelf uit en zegt het bijbehorende programma ("PC Cam Center", of "Webcam Monitor") dat "het apparaat niet beschikbaar is" en "mogelijk door een andere bron wordt gebruikt". Chatprogramma's (Messenger, Yahoo) zeggen dan eveneens dat er geen webcam op mijn systeem zit.Wanneer ik de webcam uit- en weer inplug (in een USB-port, niet in de USB-hub), werkt hij weer voor even, tot hij weer "offline" gaat. Terwijl ik dit typ, ligt hij alweer uit. :(Kortweg: het "probleem" is dus dat ie na een paar minuten wordt uitgeschakeld. Het gekke is dat de webcam wel urenlang "ingeschakeld" blijft (het groene lampje vooraan op de webcam brandt), terwijl hij dus wordt (?) uitgeschakeld wanneer hij effectief werkt (beeld vertoont).Ik heb al zitten rondzoeken op Creative.com en op het Web, en nu pas bracht Google mij naar Helpdeskforum.nl.Is er iemand die mij uit de nood kan helpen? ???Kriske[/quote]heb je dit al geprobeerdwww.usb.org/faq hier kun je het programma usbready.exe downloaden dit controleerd de USB van je pc.staat je usb controller in je systeem apparaatbeheer goed ??

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Multimedia » webcam werkt, foto's op pc zetten niet