Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » geluidskaart
geluidskaart

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
geregistreerde Bericht Geplaatst op 14-04-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo beste mensen,Mijn buurvrouw heeft een Pacard Bell computer met Windows XP Home Edition als besturingsprogamma. Nou doet het volgende zich voor. Ze komt bij mij en zegt tegen mij dat ze helemaal geen geluid meer uit de computer krijgt, niet via de cd rom (muziekcd en ook niet de gebruikelijke windowsgeluiden met opstarten of afsluiten. Ik heb inmiddels gekeken, heb apparaatbeheer geopend om te kijken of daar foutmeldingen voorkwamen wat niet het geval is. Klik ik vervolgens op eigenschappen van het desbetreffende audiostuurprogamma, zegt de computer dat dit apparaat correct werkt. Ben inmiddels ook naar cofiguratiescherm gegaan, geluiden aangeklikt en vervolgens op het tabblad audio geklikt, maar daar kom ik tegen dat er geen standaard apparaat is geinstalleerd. Dit is ook het geval bij het tabblad spraak. Bij het tabblad volume kan ik helemaal niets beginnen. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Geregistreerde
Gast Bericht Geplaatst op 15-04-2004 Reageer met quote

Probeer de geluidskaart eens helemaal opnieuw te installeren, verwijder hem dus eens uit apparaatbeheer en start de PC opnieuw op, als het goed is vindt hij hem vanzelf weer. Zo niet....... :-[
shadow Bericht Geplaatst op 15-04-2004 Reageer met quote
Genie
ik begrijp hieruit dat het om een leek gaat en ga met caspar mee,maar vraag ff naar de bijbehorende schijfjes e.d en kijk ff wat daar voor de geluidskaart bijzit,want blijkbaar herkent windows de geluidskaart zelf niet en heb je de cd rom nodig die er waarschijnlijk wel bijgeleverd is.mocht dit niet zo zijn probeer dan te achterhalen om welke kaart het gaat dan helpen we je om de juiste stuurprogrammas te vinden
geregistreerde Bericht Geplaatst op 15-04-2004 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo,Het probleem is opgelost door de computer af te sluiten en deze weer opnieuw op te starten. Vreemd, maar waar. in ieder geval bedankt voor de tips die jullie mij hebben gegeven.Met vriendelijke groet,Geregistreerde
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » geluidskaart