Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » films branden
films branden

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
calleke Bericht Geplaatst op 11-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
HalloMet wat voor programma krijg ik een gedownloade film op dvd gebrand.Elke keer zegt nero (nero vision expres) dat mijn bestand te groot is.De films die ik gedownload heb zijn avi bestanden.alvast bedankt.
shadow Bericht Geplaatst op 11-03-2004 Reageer met quote
Genie
je zult ze moeten omzetten naar mpegwil je hem op dvd-r branden of op cd rom?
calleke Bericht Geplaatst op 13-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Hoi Ik wil ze omzetten op dvd rNog ff een vraagje wat is nu het beste en makkelijkste programma om hiervoor te gebruiken, nu heb ik nero vision expres maar zijn er ook nieuwere of andere versies waarmee het makkelijker gaat?Groetjes Calleke
calleke Bericht Geplaatst op 24-03-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Ik ben inmiddels al een stuk verder gekomen ik krijg al een film op dvd, alleen het geluid wil nog niet lukken.Hoe zou dat komen.Alvast bedanktGroetjes Calleke
misterdownloader Bericht Geplaatst op 08-04-2004 Reageer met quote
Nieuw lid
nero vision is wel het beste programma wat ik hiervoor ken ( zie ondertussen ook je andere geposte vraag) ik heb zelf met meer dan 20 programma's geprobeerd afgelopen jaar (honestech tmpgenc spruceup, sony dvd architect, goldwave, virtual dub, flashmpeg enz)ik ben nu allen nog maar bezig met nero vision en virtual dub (voor de ondertitelingen) bij nerovision kan je onderin de instelling voor de film aanpassen dus ook de bitrate zodat ie wel op een dvd past ( nerovision zet een film mooier om dan ieder ander programma dat ik ken)laat ff weten wat je er aan hadgroet Erik

Met vriendelijke groet,
Mister Downloader
calleke Bericht Geplaatst op 14-04-2004 Reageer met quote
Enthousiast lid
Eindelijk, ik heb het voor mekaar, ik krijg nu beeld EN geluid op een dvd heb veel gehad aan de site www.extradvd.nlBekend bij jullie?Groetjes Calleke, en bedankt voor je hulp.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » films branden