Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » DVD rippen alleen zonder geluid
DVD rippen alleen zonder geluid

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
RKramer Bericht Geplaatst op 16-11-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo,Ik wil een dvd gaan rippen, ik heb hiervoor 2 proggies geprobeert :- DVD Cloner 1.99- DVDXCopy 1.2.2Als ik hiermee een bepaalde audio of video dvd wil kopieeren dan doet hij dit wel alleen krijg ik als hij geript is geen geluid erbij. Dit is nogal irritant, het beeld is wel goed alleen zit er geen geluid bij. Weet iemand hoe dit kan??? :-\
patrickje Bericht Geplaatst op 16-11-2003 Reageer met quote
Gevorderd lid
heb je wel alle benodigde codecs?probeer ander moviejack 3die kan je vanaf kazaa wel verkrijgen
RKramer Bericht Geplaatst op 16-11-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Ja heb wel alle codecs shit, maar zal die moviejack wel es trye thnx
patrickje Bericht Geplaatst op 16-11-2003 Reageer met quote
Gevorderd lid
np
shadow Bericht Geplaatst op 16-11-2003 Reageer met quote
Genie
wat wil je met die rip gaan doen?wil je er een vcd of een svcd mee maken op cd rom? of wil je hem gewoon als divx kunnen bewerken,gaat het je puur erom dat je de dvd op je harde schijf neer kan zetten of wil je er nog iets mee doen?ik vraag dit omdat ik wel een aantal proggies kan aanbevelen ,maar het hangt er ff vanaf wat je ermee wil doen
Gast Bericht Geplaatst op 17-11-2003 Reageer met quote

dvd's rippen in software algemeen??Lijkt me niet de bedoeling?
RKramer Bericht Geplaatst op 17-11-2003 Reageer met quote
Nieuw lid
Tja tis de bedoeling dat ik de dvd op de HD heb en dan eventueel (alst beetje goeie dvd is) op cd te zetten. hopelijk weet je nu genoeg :)
shadow Bericht Geplaatst op 18-11-2003 Reageer met quote
Genie
owkidokie in dat geval verplaats ik je vraag ff naar de categorie multimedia en geef ik morgen zodra ik thuis ben ff een uitleg.tis nu een beetje laat hiero,maar je kan ondertussen zelf ff kijken in veel gestelde vragen op het forum daar staat ook een goed antwoord op je vraag,morgen hoor je meer van me ;)
shadow Bericht Geplaatst op 13-02-2004 Reageer met quote
Genie
hallo kramer ik zit nog ff de boel een beetje op te schonen en zie dat ik bij deze vraag bij je in gebreke ben gebleven,i,m sorry.heb je nog hulp nodig hiermee?
shadow Bericht Geplaatst op 21-02-2004 Reageer met quote
Genie
hallo rkramer we wachten al een poosje op reactie.ik kan je alles m.b.t dit onderwerp vertellen als ik maar weet wat je bedoeling is.ik kijk het nog een weekje aan en beschouw je vraag dan als opgelost
shadow Bericht Geplaatst op 30-03-2004 Reageer met quote
Genie
hallo rkramer ik heb het een poosje aangekeken,maar tot op heden geen reaktie van je ontvangen.spit de volgende uitleg ff door [url=http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=7062]http://www.helpdeskforum.nl/phpBB2/viewtopic . php?t=7062[/url]ik ga er inmiddels vanuit dat je vraag is opgelost
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » DVD rippen alleen zonder geluid