Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Officiële mededelingen » Computer-cafe.nl en Computergenie.nl, samen verder
Computer-cafe.nl en Computergenie.nl, samen verder
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
compgeni Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
Beheerder
Computer-cafe.nl en Computergenie.nl, samen verder in nieuwe stijl !

Eindelijk is het dan zo ver, Computer-café.nl en Computergenie.nl zijn samengegaan in een nieuwe stijl.

We hebben flink ons best gedaan en hopen dat je de veranderingen weet te waarderen.

De nieuwe stijl kenmerkt zich door een makkelijke toegankelijkheid van de forumonderdelen, en heeft frisse blauwe kleuren.

Als je kijkt op de index-pagina zie je direct wat de actuele topics zijn per sub-forum.

Het zal wel een beetje onwennig zijn in het begin, zo'n nieuwe stijl. Alles staat net even op een andere plek.

Graag tot ziens op het forum!

Met vriendelijke groet,

De beheerders

PS Vind je een ‘bug”, laat het ons weten !

Laatst aangepast door compgeni op 02-05-2005, in totaal 1 keer bewerkt
Jildert Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
Senior lid
Beetje saaie stijl. En dat is nog zacht uitgedrukt...
Vind de boel wel prima omgebouwd!

Animaniacs! forum
vosManz Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
Technische man
Eerlijk gezegd vind ik dat menu aan de linkerkant enorm irritant :oops: het neemt veel te veel plaats in beslag.

compgeni schreef:
Vind je een ‘bug”, laat het ons weten!

Als ik een topic lees, word deze niet als gelezen gemarkeerd. Als ik de pagina vernieuw geeft hij nog steeds aan dat er een nieuw bericht is.

::: vosManz :::
Richard Zomerdijk Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
He Stef en Johan,

Mooie nieuwe website zeg, mijn complimenten!

De nieuwe kleuren vind ik mooi fris. En de topics op de openingspagina geven een snel overzicht van de actuele berichten.

De nieuwe website gaat een groot succes worden!! :!:

Groet

Richard
LazyTiger Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
vosManz schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat menu aan de linkerkant enorm irritant :oops: het neemt veel te veel plaats in beslag.

vind ik ook..

www.muziekforumonline.nl
Tyreas Bericht Geplaatst op 02-05-2005 Reageer met quote
PR Medewerker
LazyTiger schreef:
vosManz schreef:

vind ik ook..

Jep helemaal mee eens... zullen we een poll houden of dat ding wegmoet? aangezien we tog bijna 1000 members hebben :wink:

Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel.
Darkloki Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Computer-café heeft het toch niet overleefd, jammer maar het liep ook niet lekker meer. De nieuwe site is wel mooi maar die balk aan de linkerkant is heel erg irritant.

iHacker 0.05 is uit
Freek Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Mee eens, ik vin de home pagina een beetje verwarrend... maar ik zal er wel aan gaan wennen..
Freek Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
bah ik kan me bericht niet editten!, dan maar double-post

vosManz schreef:

Mee eens, ik vin de home pagina een beetje verwarrend... maar ik zal er wel aan gaan wennen..

vosManz schreef:

Als ik een topic lees, word deze niet als gelezen gemarkeerd. Als ik de pagina vernieuw geeft hij nog steeds aan dat er een nieuw bericht is.

Heb ik hier ook last van !! :!:

Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Genie
Darkloki schreef:
Computer-café heeft het toch niet overleefd, jammer maar het liep ook niet lekker meer. De nieuwe site is wel mooi maar die balk aan de linkerkant is heel erg irritant.

Hoi Darkloki,

Eh, computer-cafe heeft het wel overleefd hoor, de berichten, de leden, de moderators.. allemaal nog het zelfde.

Ook kun je gewoon via het adres van computercafe op de site komen.

Het gaat om een fusie en een fusie houdt niet in dat computergenie of computercafe op houden te bestaan. In tegendeel. Een fusie doe je omdat beide partijen er dan beter van worden.

Kijk bijvoorbeeld naar de KLM en Airfrance. Die zijn ook gefuseerd, dat betekend niet dat de KLM of Airfrance niet meer bestaan. Maar betekend dat ze samenwerken omdat daar voordelen aan vast zitten.

Dus lang leve computer-cafe en lang leve computergenie :wink:

Eh over die balk.. tja het is even wennen. , zowel voor mensen die computergenie alswel computercafe zijn gewend. Het idee van de balk is afgekeken van andere succesvolle sites. O.a. speurders.nl, apple en tweakers.net.

De balk moet in de toekomst ruimte geven voor advertentiemogelijkheden. Ook hopen we dat bij bezoekers die voor het eerst het forum bezoeken, de menubalk er voor zorgt dat die mensen door-klikken. Het vergroot de kans dat nieuwe bezoekers snel hun weg weten te vinden en dat ze die onderwerpen vinden die ze interessant vinden. Het gaat er om dat nieuwe bezoekers, vaste bezoekers gaan worden.

Maar goed.. de komende weken zullen we goed luisteren naar alle leden. En tips zijn altijd welkom.

Maar ik wil iedereen wel vragen om de nieuwe layout een eerlijke kans te geven. Als het werkt bij andere sites, waarom dan niet bij computercafe/genie?

Er zullen het komende jaar veel marketing activiteiten ontplooit worden. Ons doel is om het grootste forum te worden van de BENELUX. Om dit doel te bereiken hebben we de inzet en enthousiasme nodig van alle leden.

Binnenkort zal ik meer vertellen over de nieuwe plannen & organisatie structuur. Wat ik wel wil vertellen is dat we verder gaan professionaliseren en gaan samenwerken met andere grote bedrijven/organisaties (niet weer een fusie hoor). Stay tuned !

Met vriendelijke groet,

Johan Meijer :wink:

Richard Zomerdijk Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
Mischien is het een idee om de kolom aan de linkerkant "vast te zetten".Als je dan naar beneden scrollt blijf je hem zien, dat lijkt mij logischer en minder irritant(zoals sommige leden zeggen).

Groet

Richard
René Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
ik mis een knop: berichten sinds uw laatste bezoek.

of kijk ik er verkeerd tegenaan? :roll:

ERROR 406: file corrupt: config.earth --- reboot universe? (Y/N)
NicovK Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Senior lid
Die knop is er wel... zie rechts boven in het forum index.
Net als bij een standaard Forum.

Ook ik mag als admin iedereen verwelkomen op de vernieuwde Computer-Cafe/Genie website.

NicovK 8)

Ja, ik ben het echt !!
LazyTiger Bericht Geplaatst op 03-05-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
tip:
maak een profieloptie met daarin de keus om wel of niet het menu rechts te laten verschijnen.
probleem opgelost!

en wat bedoeld wordt met CC er niet meer is, is dat dit niet alleen CC meer is, er zit wat bij wat eigenlijk niet bij CC hoorde. het is verplaatst en verwijderd.

www.muziekforumonline.nl
vosManz Bericht Geplaatst op 04-05-2005 Reageer met quote
Technische man
vosManz schreef:
compgeni schreef:
Vind je een ‘bug”, laat het ons weten!

Is hier iets aan gedaan? Want dit probleem lijkt bij mij opgelost te zijn :D

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Officiële mededelingen » Computer-cafe.nl en Computergenie.nl, samen verder