Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Sitecheck & links » ComputerGuide
ComputerGuide
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Darkloki Bericht Geplaatst op 07-01-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
En weer een computerforum ziet het licht (h) . Zoals misschien julie weten hadden sanderstaps en ik wel plannen om cc over te nemen aangezien cc zou stoppen. We (ik dus (R) ) zijn begonnen met het maken van een simpele portal. Nadat bekend werd dat cc door zou gaan hebben we besloten door te gaan met een site en voor onszelf te beginnen. Wij willen ons als site onderandere ondescheiden door de "guides", die de leden van onze site ook gewoon kunnen insturen. Vandaar ook de naam ComputerGuide. We hebben een nl.tt domein genomen en zijn nu klaar om vast wat leden te werven en cc krijgt de primeur!
Ons adres is http://www.computerguide.nl.tt.

Iedereen mag lid worden en we zouden het fijn vinden als jullie wat feedback over de site geven op ons forum

iHacker 0.05 is uit
Stef Bericht Geplaatst op 07-01-2005 Reageer met quote
Genie
Wij hebben hier ook een guides gedeelte dus waarom zouden ze van jullie forum lid moeten worden?

Overigens welke software is dat?

Image Mobst.nl - dé mobiele startpagina
LazyTiger Bericht Geplaatst op 07-01-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
vind het maar een slecht USP (unique selling point)... of praat ik nu weer teveel vaktaal? :P

in ieder geval, vind een andere manier van onderscheiden. dit is niet niets.

www.muziekforumonline.nl
Jildert Bericht Geplaatst op 07-01-2005 Reageer met quote
Senior lid
Het ziet er goed uit. Tè goed eigenlijk. Wat voor script hebben jullie gebruikt en is het niet nodig de copyright hiervan te vermelden? Maar goed, misschien is het wel zelf gemaakt of hebben jullie ervoor betaald.

Het onderwerp en de inhoud is bedroevend. Ik vind het erg raar dat jullie een computer-forum beginnen, omdat er hier al tientallen zo niet honderden van bestaan. Dat guide-idee kondig je aan alsof het erg orgineel is, maar haast elk respectabel computer-forum bezit tegenwoordig een artikel-databese.

Kortom, ik vind dit project gedoemd te mislukken!
Trouwens, maak eens hoofdletters van dat "computer guide" in de titelbalk.

Animaniacs! forum
Darkloki Bericht Geplaatst op 08-01-2005 Reageer met quote
Gevorderd lid
Laat mij even wat uitleg geven, deze site komt voort uit het plan dat we misschien cc konden redden. Het most plaats kunnen geven aan de inhoud van cc, dat was dan al een soort plan dat we hadden op opgesteld. En we waren daar ook al een beetje mee begonnen. Nu cc gered is :yeah: , zitten we nog wel een beetje met die planning. Ik had al best wat werk gehad aan de site en ik vond het zonde om het weg te gooien, dus hebben we een gratis domeintje genomen en even de site een beetje afgewerkt. Als het mislukt jammer dan :smoke: . We vonden het gewoon zonde er niks meer mee te doen.

Ik vind het jammer dat jullie onze site en het onderwerp niet goed vinden maar ik geef jullie ook niet ongelijk dat we op het moment niet zo orgineele site hebben.

iHacker 0.05 is uit
Jildert Bericht Geplaatst op 08-01-2005 Reageer met quote
Senior lid
Als je dat zelf ook doorhebt, waarom bedenk je dan geen ander onderwerp voor je site.

Animaniacs! forum
Gevorderd lid
Omdat we dan net zo goed een helemaal nieuwe site kunnen maken :B

iHacker 0.05 is uit
Senior lid
Hoezo? Die layout is vrij neutraal dus zou je eigenlijk voor elk onderwerp kunnen gebruiken. Het enige dat je misschien moet wijzigen is de titel en dat guides-gedeelte...

Animaniacs! forum
loki-loki Bericht Geplaatst op 08-01-2005 Reageer met quote
Enthousiast lid
hhmm darkloki het is mischien niet een vraag die hier egt pas, maar is die gratis domain voor altijd gratis. en zit er reclame op. en zo jah hoe veel.

ik hoop dat ik nog ooit goed word met computers (kan ik oook mensen op dit forum helpen)
Senior lid
Als je dat nl.tt-adres bedoelt, dat kan je gratis aanvragen bij www.joynic.com :)
Maar hoort hier idd niet thuis ;)

Animaniacs! forum
Gevorderd lid
sanderstaps heeft het domein geregistreerd en ik heb begrepen dat die altijd gratis blijft.

iHacker 0.05 is uit
Enthousiast lid
en veel reclame of nx

ik hoop dat ik nog ooit goed word met computers (kan ik oook mensen op dit forum helpen)
Gevorderd lid
Ik ben nog geen reclame tegengekomen, maar ik gebruik dan ook het "echte" adres ;)

iHacker 0.05 is uit
Enthousiast lid
"egte adres" wat bedoel je daar mee

Gevorderd lid
dat nl.tt domein is gewoon een redirector, het verwijst je naar een andere locatie op het internet, in dit geval computerguide. Het is geen echt "domein". Ik ga altijd rechtstreeks naar dat adres, maar dit begint wel een beetje off-topic te worden :B

iHacker 0.05 is uit
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Forum » Sitecheck & links » ComputerGuide