Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Hardware » Windows 8 probleem
Windows 8 probleem

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
DianaP Bericht Geplaatst op 08-12-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik ben volgens mij heel dom geweest. Ik had windows 8 en heb vervolgens een update uitgevoerd naar 8.1. Hier had ik al vrij snel spijt van want niets werkte meer zoals daarvoor. Heel vaak starte de PC op met een zwart scherm en als hij wel volledig opgestart was dan was hij een stuk trager. Nu had een vriend van mijn zoon een dvd met Windows 8 en heeft deze weer op mijn pc gezet. Ik wist dus niet dat je eigenlijk niet kan downgraden naar Windows 8.
Alsof dat dan niet genoeg is kan ik ook niet meer in mijn pc want je moet na installatie een wachtwoord invoeren en dat heb ik niet. Ik weet dus niet meer wat ik nu moet doen. Ik kan er wel in via veilige modus maar weet niet wat ik dan moet doen. Ik had al het programma Ophcrack laten draaien maar dat lukt ook niet. Hij start goed maar krijg na een tijdje een zwart scherm en daar blijft het bij.
Heeft iemand misschien een idee wat ik nu zou kunnen doen?

vosManz Bericht Geplaatst op 16-12-2014 Reageer met quote
Technische man
Als je Windows nog wel kunt starten, kun je proberen de installatie te vernieuwen. Windows wordt dan eigenlijk opnieuw geÔnstalleerd, maar je behoud wel je bestanden. Ook je geÔnstalleerde apps worden hersteld. Programma's die je niet via de store hebt geÔnstalleerd moet je wel opnieuw installeren.

Zie voor meer informatie:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/restore-refresh-reset-pc

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Hardware » Windows 8 probleem