Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Spyware
Spyware

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Koen6 Bericht Geplaatst op 29-01-2014 Reageer met quote
Gevorderd lid
Windows 7 / Windows Vista

Beste lezer,
zowel mijn Windows 7 als Windows Vista lijken vergeven van - met name - spyware.
Gekeken bij 'File Hippo' naar Spyware. Ik noem er een paar (van boven naar beneden - allen freeware): Spyware Terminator 3.0.0.82, SpywareBlaster 5.0, AVG Anti-Spyware 7.5.1.43, SuperAntiSpyware 5.7.1018, Windows Defender 1.1.1593, enz.
Ik herken wel een paar namen maar weet er niet genoeg vanaf om te kunnen aangeven wat een goede (de beste) is.
Ik hoor graag.
Alvast mijn dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Koen Heringa

renevanh Bericht Geplaatst op 29-01-2014 Reageer met quote
Beheerder
Om te beginnen een HiJackThis logje zou ik zeggen. Die postte je elders al, daar vallen een paar dingen op, zoals Babylon rommel en File_converter

Keyboard not found, press F1 to continue...
Koen6 Bericht Geplaatst op 29-01-2014 Reageer met quote
Gevorderd lid
Beste René,
mijn dank. Kan je op dit forum een HiJackThis bestand aanbieden om na te laten kijken?
Na HiJackThis liet ik 'SpyHunter' draaien die zo'n 200 items vond - maar bij het verwijderen moest er eerst betaald (*) worden.
*) Alleen als ik de zekerheid heb dat het een zeer goed programma is, zou ik het programma willen kopen.
De voorkeur gaat natuurlijk uit naar freeware.
Kan je van de genoemde spyware programma's er een aanwijzen die eruit springt - of maakt het allemaal niet veel uit.

Babylon heb ik ooit gekocht (doet het niet of nauwelijks beter dan Google Translate).

Vriendelijke groet,
Koen Heringa

renevanh Bericht Geplaatst op 03-02-2014 Reageer met quote
Beheerder
Ik zou dan voor Windows Defender gaan, de rest is allemaal vroeg of laat een betaalpakket volgens mij. AVG Anti-Spyware sowieso.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Spyware