Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Hardware » Moet je een draadloze muis & toetsenbord uitschakelen ?
Moet je een draadloze muis & toetsenbord uitschakelen ?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
nederbelg Bericht Geplaatst op 02-02-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Beste mensen,

Ik vroeg me eigenlijk af of dat je een draadloze muis & toetsenbord (met aan/uit schakelaar) moet uitschakelen nadat je ook de pc uitschakeld.

Mijn eigen opvatting is dus niet uitschakelen (zolang als je de muis of toetsenbord niet aanraakt, hoeft deze ook geen signaal uit te zenden & gebruik zo ook geen batterij)

Maar mijn vriend beweert dus dat de draadloze muis & toetsenbord, ondanks dat de pc helemaal uit is & tevens de muis / toetsenbord niet aangeraakt worden, dat deze toch constant een signaal blijven uitzenden & zo dus toch de batterij leegmaken.

Dus wie heeft nu gelijk in deze vraag.

De draadloze muis & toetsenbord zijn van mijn ouders, heb zelf nooit draadloze muis enof toetsenbord gehad, dus ik kan mijn verhaal dus niet op eigen ervaringen baseren.

Muis & toetsenbord zijn van het merk Logitech (MK 260) en werken beide op niet oplaadbare "Penlight" batterijen.

vosManz Bericht Geplaatst op 03-02-2014 Reageer met quote
Technische man
Of de muis/toetsenbord een signaal zend als deze niet aangeraakt worden, weet ik niet.

Maar als het om het leeggaan van de batterij gaat; De muis en het toetsenbord verbruiken stroom omdat de sensors die detecteren of de apparaten gebruikt worden wel actief moeten zijn.

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Hardware » Moet je een draadloze muis & toetsenbord uitschakelen ?