Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Multimedia » Gebrandde DVD's (films bijv.) spelen niet goed af
Gebrandde DVD's (films bijv.) spelen niet goed af

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
frehen Bericht Geplaatst op 18-02-2013 Reageer met quote
Senior lid
Is iets van de laatste tijd en het kan aan mijn dvd speler liggen natuurlijk, maar maak de laatste tijd steeds vaker mee dat als ik een filmpje heb gedownload via internet om te bekijken en ik brand deze, het niet goed afspeelt op de TV via mijn dvd speler.
Nou heb ik al van alles geprobeerd.
- DVD's branden op een lagere snelheid / helpt niet
- andere dvd-R's geprobeerd / helpt niet
- Zelfs sommigte originele DVD's hebben nu dit mankement

Moet ik echt aan mijn dvd speler gaan denken ? Of is er wellicht een full-proof methode om dit goed te krijgen.

Let op, wat ik meemaak is dat na driekwart van de film ineens het geluid EN het beeld begint te stotteren, waarna het na korte tijd niet meer om aan te zien en te volgen is. Met originele gaat dat nog wel, maar met gebrande dvd's van films gedownload via the web is het elke keer hetzelfde tegenwoordig. Iemand een idee van de oorzaak ?

Films downloaden is, tot nu toe, nog steeds legaal, dus dat is het punt niet. Je mag gewoon films downloaden voor eigen gebruik thuis, dus daar is niets mis mee. Kan gewoon dus. Maar gaat hier even mis met omschreven verhaal. Dank vast voor enige goede tips.

grtjs
frehen
renevanh Bericht Geplaatst op 19-02-2013 Reageer met quote
Beheerder
Als dit ook bij originele DVDs gebeurd kan het probleem inderdaad in de DVD speler zitten. Heeft die wel genoeg ruimte om warmte kwijt te kunnen? Klinkt een beetje als een hitte probleem wat zich (uiteraard) pas na verloop van tijd voordoet.

Keyboard not found, press F1 to continue...
usenetdude Bericht Geplaatst op 25-01-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Goede dvd kopen echt waar dat helpt enorm zie voor meer informatie http://www.digitalfaq.com/reviews/dvd-media.htm Maar het beste kan je gewoon je pc of laptop aansluiten en dan XBMC installeren nooit meer storingen en kost geen dvd schijfjes.

Usenet aan het leegzuigen gewoon omdat het kan!
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Multimedia » Gebrandde DVD's (films bijv.) spelen niet goed af