Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Hardware » Laptop geeft blauw scherm/start opnieuw op
Laptop geeft blauw scherm/start opnieuw op

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
kellietje87 Bericht Geplaatst op 15-01-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Ik gebruik Windows 7 op mijn laptop. Sinds een week ondervind ik problemen. Het begon met een blauw stopscherm. Daarna heb ik op normale manier opnieuw op kunnen starten. Vervolgens merkte ik dat de browser die ik gebruik telkens werden afgesloten na een paar minuten. Dan kreeg ik de melding dat deze vanwege 'een onverwachte/onbekende fout' afgesloten werden. Ook start de computer regelmatig opnieuw op vanzelf, met daarna de melding dat Windows door onbekende fout moest worden afgesloten en is hersteld. De problemen blijven zich echter voordoen en ik kan de oorzaak niet achterhalen.

Mijn virusscanner (ESET NOD) vindt geen virussen, hoewel ik eraan twijfel of de scanner niet toch iets mist...
Ik kan geen Windows updates meer uitvoeren, ook dan krijg ik de melding dat door een of andere fout een update niet kan worden uitgevoerd.
Systeemherstel blijkt uitgeschakeld en kan ik dus ook niet uitproberen.

Ik vraag me echt af wat er mis is. Is formatteren dan echt de enige optie of zou ik nog iets anders kunnen proberen?

reparatiegroningen Bericht Geplaatst op 22-01-2014 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo,

Denk dat in de meeste gevallen hij inderdaad geformatteerd moet worden en dan een herinstallatie gedaan moet worden.
Ook zou het kunnen dat het een hardware probleem is en dat vervangen moet worden.

vosManz | Commerciele bijbedoelingen zijn niet toegestaan. Voor hulp kan dit forum gebruikt worden i.p.v. e-mail

Met vriendelijke groet,

Kevin

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Hardware » Laptop geeft blauw scherm/start opnieuw op