Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Woning Te Koop op Billionhomes
Woning Te Koop op Billionhomes

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
janbriel1974 Bericht Geplaatst op 01-02-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Hoi!

Heeft iemand ervaring met de website Billionhomes?

Ik heb enige tijd geleden een woning gekocht via een vastgoedmakelaar en nadien alle zoekertjes zitten speuren op het internet om deze te verwijderen.

Bij Billionhomes lukt dit echter niet. Mijn woning staat niet meer te koop maar ik kan het nog steeds vinden via de site nl-nl.billionhomes.com door het invoeren van mijn straat en huisnummer.

Ik heb Billionhomes al verschillende keren aangeschreven, maar ik krijg voortdurend antwoord dat zij een archief zijn en dus historische informatie van woningen transparant willen maken.

Ik heb controle genomen van de woning op de site, maar kan het niet verwijderen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Kan iemand snel reageren? Dank!

Jan

janbriel1974 Bericht Geplaatst op 01-02-2013 Reageer met quote
Nieuw lid
Hallo?

Iemand?

vosManz Bericht Geplaatst op 01-02-2013 Reageer met quote
Technische man
Sorry hoor, maar verwacht je serieus een reactie binnen 15 minuten? Zo'n snelle response krijg je zelfs van een duur betaalde helpdesk niet, laat staan van een gratis forum waar een community van vrijwilligers hun vrije tijd inzet om andere gebruikers te helpen.

Ik ken de site niet. Ook kunnen wij je met deze vraag niet helpen. Als je iets van die site verwijderd wilt zien, zal dat toch door die site moeten gebeuren. Daar kunnen wij niets aan veranderen.

vosManz | Gesloten en verplaatst naar Computer Café

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Computer-Café » Woning Te Koop op Billionhomes