Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Wachtwoord Windows Live Mail
Wachtwoord Windows Live Mail

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Koen6 Bericht Geplaatst op 15-09-2012 Reageer met quote
Gevorderd lid
Lange tijd geleden heb ik Windows Live Mail geinstalleerd en gebruikt. Recent wilde ik - na lange tijd - kijken of er post was binnengekomen. Mij werd toen om het wachtwoord gevraagd wat ik niet meer weet - het e-mailadres is wel bekend. Microsoft doet geweldig moeilijk (wel enigzins terecht) bij het vrijgeven van het wachtwoord, dan wel: het weer kunnen gebruiken van Live Mail.
Op het internet kom ik uit bij Microsoft en de moeizame procedure.
Graag een suggestie hoe ik het wachtwoord kan achterhalen - zonder gebruik te hoeven maken van de Microsoft procedure (waar ook nog eens factureringsgegevens / creditkaartgegevens worden gevraagd).

Met vriendelijke groet,
Koen Heringa

vosManz Bericht Geplaatst op 15-09-2012 Reageer met quote
Technische man
Ik denk dat de enige manier is dit via Microsoft te doen. Een andere partij weet je wachtwoord (als het goed is) niet.

Heb je geen opties ingesteld om je wachtwoord te achterhalen? Een geheime vraag, of secundair e-mail adres ofzo?

Een andere manier is een aantal wachtwoorden die je ooit gebruikt hebt proberen, maar ik denk dat je dat al gedaan hebt. Als je het nog wel ergens als auto-invullen hebt staan, kun je proberen of je dat kan achterhalen.

Veel andere mogelijkheden zijn er volgens mij niet.

::: vosManz :::
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Wachtwoord Windows Live Mail