Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Hardware » Laptop wil niet aan
Laptop wil niet aan

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Daani23 Bericht Geplaatst op 24-10-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Beste heren en wellicht dames,

Sinds twee dagen heb ik een probleem met mijn laptop dat ik graag wil delen om tot een oplossing te komen. Iets meer dan een jaar geleden heb ik een Acer Aspire 5520G aangeschaft, een eenvoudige laptop maar voldoende voor het gebruik dat ik voor ogen had.

Nu is het probleem dat hij niet meer aan wil, het gaat als volgt:
Ik druk op de aan knop, de laptop schiet gedurende een 5 a 10 seconden in gang. Dan hoor ik een plof en gaan de lampjes uit en valt ook het geluid weg.
Vervolgens blijft hij bovenstaande proces herhalen (oftewel hij blijft proberen zichzelf op te starten). Waarna ik de batterij er maar steeds uittrek om dit te stoppen.

Vrijdag is dit probleem begonnen en toen kwam ik er in het begin nog wel eens doorheen, zodra ik dan echter in windows kwam was het wel weer snel afgelopen en viel hij alsnog uit. Nu is er al een dag geen doorkomen aan.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen wat er aan de hand is en, belangrijker nog, hoe of de oplossing is.

Mvg,
Daniel

renevanh Bericht Geplaatst op 24-10-2010 Reageer met quote
Beheerder
Klinkt als een defecte harde schijf, maar kan ook een defect in het moederbord zijn.
Vanaf afstand erg moeilijk te beoordelen :wink:

Keyboard not found, press F1 to continue...
Daani23 Bericht Geplaatst op 24-10-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Oke, nou goed er van uitgaand dat het 1 van deze 2 problemen is.

Hoe kan ik erachter komen wat het daadwerkelijk is.

Daeron Bericht Geplaatst op 25-10-2010 Reageer met quote
Moderator
Valt hij uit of start hij opnieuw op?

Als hij opnieuw opstart kan het ook zijn dat Windows een foutmelding geeft en daarna direct automatisch opnieuw opstart. Je zou evt kunnen proberen in veilige modus te starten en in het logboek te kijken of daar foutmeldingen staan.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Hardware » Laptop wil niet aan