Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Digitale fotografie & video » Importprobleem met Pinnacle Studio 14 Ultimate Collection
Importprobleem met Pinnacle Studio 14 Ultimate Collection

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Video Toontje Bericht Geplaatst op 09-10-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Onlangs Pinnacle Studio 14 U.C. aangeschaft en op m'n PC (O.S. Vista Home Premium 32 bits) geïnstalleerd.
Alles werkt, .......... behalve het importeren vanaf m'n camera (Sony DCR-IP55E (MicroMV).
De camera wordt feilloos in het importprogramma herkend en weergegeven, maar onder het grote import-scherm staat: "Geen Importsignaal".
De Pinnacle-Helpdesk vertelt dat het probleem bekend is en stuurt me een file-tje ter vervanging in het programma. Resultaat: Het werkt nog steeds niet.
Helpdesk antwoordt dat ik maar moet wachten tot er een update van het programma beschikbaar komt, dan zal het probleem wel opgelost zijn. Wanneer deze update komt is helaas niet bekend.
Het ziet er naar uit dat ik een forse miskoop heb gedaan voor meer dan € 100,00
Zijn er meer Pinnacle-gebruikers met deze klacht?

Overigens kan ik wèl importeren met Windows Movie Maker (de firewire-kaart werk dus naar behoren), doch het verkregen formaat (.dvr-ms) wordt in Pinnacle niet herkend, dus bewerken kan ik het niet!
Weet er iemand wellicht een oplossing?

Video Toontje Bericht Geplaatst op 21-10-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Na een uitgebreide gegevensuitwisseling met de Pinnacle Helpdesk wordt er toegegeven dat het niet kan werken.
De Sony MicroMV-camera (waarvan de laatste begin 2006 zijn verkocht) is zo sterk verouderd, dat Pinnacle het formaat niet meer ondersteund!!!!!
In Pinnacle Studio 12 werkt het allemaal prima, hoewel de P.-helpdesk beweert dat het formaat sinds Studio versie 10 al niet meer wordt ondersteund.
Inmiddels is toegegeven dat ik een fikse miskoop heb gedaan; eenmaal gebruikte software wordt door geen enkele leverancier teruggenomen.
Goede raad: Overtuig je eerst dat de software werkt met je camera voordat je iets koopt.

Voor mij heeft Pinnacle software voorgoed afgedaan, mij zijn ze als klant kwijt.

Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Digitale fotografie & video » Importprobleem met Pinnacle Studio 14 Ultimate Collection