Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Browser instellingen controleren
Browser instellingen controleren

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
bossima Bericht Geplaatst op 03-05-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Sinds kort is http://www.browserchecker.nl online. Een site waar je gemakkelijk de belangrijkste browser instellingen kan zien. Staat javascript aan? Accepteer de browser cookies? Welke browser versie heb ik nou precies? Welke Flash versie staat er geinstalleerd.

Vaak komen problemenmet het surfen op internet door verkeerde instellingen in je browser. Dit lijkt me dus een handig overzicht van hoe het er echt voorstaat.

Wat zou hier nog bij uitgebreid bij kunnen worden?

www.browserchecker.nl - browser informatie
renevanh Bericht Geplaatst op 03-05-2010 Reageer met quote
Beheerder
Tsja... Heleboel toevoegingen te bedenken natuurlijk :D

HTML5 support bijvoorbeeld.
Ik weet niet precies in hoeverre het na te gaan is wat de overige instellingen betreft, maar bijvoorbeeld TSL/SSL instellingen zijn soms ook interessant.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Daeron Bericht Geplaatst op 03-05-2010 Reageer met quote
Moderator
Leuk idee op zich, maar wat kan ik nu met deze info?

Als je misschien eens duidelijk maakt wat het nut ervan is om bepaalde info te hebben en meer info toevoegt.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
bossima Bericht Geplaatst op 05-05-2010 Reageer met quote
Nieuw lid
Het is niet zozeer dat de info voor de website interessant is maar soms heb je wel eens contact met een helpdesk nodig. Je wil niet weten hoeveel mensen niet weten waar ze mee op internet zitten, welke browser en al helemaal niet of ze wel cookies en javascript aan hebben staan. Voor een helpdesk is dit vaak wel erg handig om te weten als er foutmeldingen zijn dat dit niet het probleem is van cookies of JS.
Dit is dus de ondersteuning om dit gemakkelijk in zichtbaar te maken zonder dat je overal in je internet explorer de opties moet gaan spitten.

Aan de telefoon wil je dit snel kunnen zien.... zonder verdere uitleg van de helpdesk. Beetje service dus eigenlijk.

@renevanh
Het idee is nog wel om meer instellingen zichtbaar te gaan maken.... moet alleen nog even bekijken waar ik mee ga beginnen.

www.browserchecker.nl - browser informatie
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Browser instellingen controleren