Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Café
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Computer-Café » Totale rust op Computergenie.nl
Totale rust op Computergenie.nl
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Stef Bericht Geplaatst op 01-03-2008 Reageer met quote
Genie
vosManz schreef:
Ik heb gisteren op mijn lokale server een test gedaan met een mysql-dump van dit forum. Het converteren van de database ging erg goed. Ik moet nog controleren of echt alles goed gegaan is, maar wat mij betreft gaat de update naar phpBB3 sowieso komen. Over template's en mod's zijn we nog aan het discussiëren.

Begin eerst eens gewoon met een phpBB3 en ga dan langzaam aan kijken waar de behoeftes naar uitgaan, dus wachten met modificaties. (Grootst les die ik met phpBB geleerd heb.)

vosManz schreef:
De prosilver template is een goede basis, maar hier moet nog wel een logo, en mogelijk een paar andere kleine aanpassingen aan gemaakt worden zodat het in de stijl van computergenie zit. Veel aanpassingen zullen dat waarschijnlijk niet zijn aangezien deze template al de kleuren blauw en grijs bevat, welke redelijk overeenkomen met de kleuren van computergenie.

Je kunt het iets passender maken met deze tool: beta.colorizeit.com. Ik zou de container inkorten en hem centreren, mooi achtergrondje. In de header wat extra opties.. en CG is zo goed als nieuw.

vosManz schreef:
Verder willen we inderdaad een artikelen database koppelen aan het forum. Het liefst een module binnen phpBB3 omdat dit het beheer makkelijker maakt, maar die hebben we nog niet kunnen vinden. Als we deze echt niet kunnen vinden, gaan we een poging doen een wiki te koppelen. Weet je toevallig een website met informatie van iemand die dit al eens gedaan heeft? Of heb jij deze koppeling al eens succesvol gemaakt?

Jij bent allang niet meer op phpbb.nl geweest; http://wiki.phpbb.nl.

Als er ergens hulp bij nodig is, geef je maar een gil.

Image Mobst.nl - dé mobiele startpagina
vosManz Bericht Geplaatst op 03-03-2008 Reageer met quote
Technische man
Bedankt voor je tips Stef! Ik ben inderdaad al lang niet meer op phpBB.nl geweest, enkel nog om phpBB3 te downloaden, maar verder niets. Ik zal er eens rond gaan zoeken!

::: vosManz :::
vosManz Bericht Geplaatst op 04-03-2008 Reageer met quote
Technische man
Even een update: we bezig met een lokale testopstelling, waarop momenteel phpBB3 draait, met alle gegevens die ook hier op het forum staan. Het omzetten van de posts en de fora is dus goed verlopen.

Ook ben ik gaan zoeken naar een oplossing voor de koppeling met een Wiki. Dit is, met behulp van de link die Stef gaf, goed gelukt.

We zijn nu nog bezig met het uitvoeren van tests e.d. maar we willen jullie laten weten dat er in ieder geval vooruitgang in zit.

::: vosManz :::
01mercy Bericht Geplaatst op 22-03-2008 Reageer met quote
Gevorderd lid
Hey, ik lees hier zo jullie post en wil daar wel op reageren.

Nu na een jaar kom ik weer eens op dit forum. Hoewel ik eigenlijk een tijdje vrij actief was.
Heb inmiddels een relatie breuk en verkoop huis met verlies schulden en een paar dierbaren gestorven achter de rug.
Het is logisch dat ik niet veel tijd/mogelijkheid had om op I-net te zitten, ik had wel wat meer aan mijn hoofd.
Maar ik moet eerlijkerwijs ook zeggen dat computers niet mijn diepgang heeft, daarentegen nu paarden en andere hobbies wel.
Toch kan ik zeer waarderen dat er zo'n forum als deze is met heel kundige mensen, echter is het niet voor iedereen dat zijn focus op dit onderwerp ligt. In die zin moet ik bekennen dat ik eerder op dit forum kom om advies als om even rond te neuzen.

Ik denk dat dit vrij menselijk is.

Anyway ik vind en blijf het een supergoed forum vinden.

Groetjes,
Pepijn

(ps. ik had een vorige post gelezen over enkele keren komen op dit forum voor een probleem. De vraag is wat (als mijn echte interesses niet in dit gebied liggen) zou mij dan dagelijks op dit forum moeten houden en misschien belangrijker nog wat zou ik voor toegevoegde waarde zelf aan het forum kunnen geven... misschien iets om over na te denken)

-- Pay no deposit and get no return --
Image
Mr_JoJo Bericht Geplaatst op 22-03-2008 Reageer met quote
Genie
welkom terug, wat een rotjaar heb jij gehad zeg, respect.
Computers zijn idd niet zo belangrijk in verhouding met de echte zaken in het leven zoals relaties, werk enz

:wink:

Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
Image
01mercy Bericht Geplaatst op 22-03-2008 Reageer met quote
Gevorderd lid
Mr_JoJo schreef:
welkom terug, wat een rotjaar heb jij gehad zeg, respect.
Computers zijn idd niet zo belangrijk in verhouding met de echte zaken in het leven zoals relaties, werk enz

:wink:

Dat zeg ik niet JoJo, wat ik wil zeggen is dat dat voor mensen die hier vragen stellen over een probleem waarschijnlijk wel zo is.
Voor mensen die in het vak zitten of prive er heel vaak mee bezig zijn, b.v. hobby of sime prof, is dit wel zo. Met computers werken kan, in mijn ogen, ook een hobbie zijn.

Groetjes

-- Pay no deposit and get no return --
Image
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 08-02-2010 Reageer met quote
Senior lid
Volgens mij is het weer een rustperiode op pc gebied zeg. Komt de laatste tijd op elk forum weinig actie tegen :?

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
renevanh Bericht Geplaatst op 08-02-2010 Reageer met quote
Beheerder
Ach ja, februari he...

Keyboard not found, press F1 to continue...
SouLLeSS Bericht Geplaatst op 09-02-2010 Reageer met quote
Senior lid
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook weinig tijd én geld heb om wat met de pc te doen 8)
Afstuderen gaat wel even voor.

Image
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Stef Bericht Geplaatst op 20-03-2010 Reageer met quote
Genie
Maar toch zie ik nog volop vragen! ;-) Wel leuk dat CG er nog in origineel is. :D

Image Mobst.nl - dé mobiele startpagina
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Forum » Computer-Café » Totale rust op Computergenie.nl