Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privť berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Computer-Cafť
Knowledge Base
Hardware
Software
Internet & netwerken
Games
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
OfficiŽle mededelingen
Feedback
ISL Light
Aanbiedingen
Markt-plaats
Hulp & Uitleg

Sponsors:

Cloud VPS

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Internet & netwerken » Kan ik TeamViewer-5 gebruiken op volgende network?
Kan ik TeamViewer-5 gebruiken op volgende network?

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Gast Bericht Geplaatst op 21-02-2010 Reageer met quote

Avond allemaal,

We hebben hier een kantoor die een deel is van een Externe grote Insurance Network met verschillende kantoren bij. Onze Network Administrator controleert het Domein met LogMeIn en we zelf gebruiken 5 PCís in het kantoor. Nu mijn vraag

Ik zou graag hier een PCís van ons gebruiken, om TeamViewer-5, in te installeren (gratis voor zelf gebruik) om assistentie op afstand te geven aan pcís van de familie, maar mijn grote vraag is, of dat ik zonder probleem kan doen of een probleem kan ik veroorzaken voor onze commerciŽle network?. Graag een advis alstublieft, dank u, groeten

TeamViewer, een prachtig en gemakkelijk programma
http://www.soft82.com/download/Windows/TeamViewer

renevanh Bericht Geplaatst op 22-02-2010 Reageer met quote
Beheerder
In theorie kan dat geen kwaad, maar ik ben zelf (ook als systeem/netwerkbeheerder) er echt niet blij mee als gebruikers zelf software gaan installeren, zeker niet software die mogelijk gaten in mijn beveiliging aanbrengt en ook niet wanneer ze die software gebruiken om op mijn bedrijfsnetwerk persoonlijke zaken af te handelen.

{EDIT}
Nu ik er over nadenk... wanneer LogMeIn poort 80 open zet, en TeamViewer ook op poort 80 luistert, kan het zijn dat die elkaar in de weg gaan zitten.
Een lek in TeamViewer zou dan zelfs je bedrijfsnetwerk open leggen voor iedereen.
Tenslotte zijn dit stukjes software die gebruik maken van de mogelijkheden van UPnP, en als dat geactiveerd is op de router/firewall (en aan het aantal werkplekken te zien is het een kleine locatie, mogelijk budget router dus grote kans), is het eigenlijk gewoon link als je niet exact weet hoe het netwerk beveiligd is en hoe je het moet beveiligen.

Keyboard not found, press F1 to continue...
Daeron Bericht Geplaatst op 22-02-2010 Reageer met quote
Moderator
Daarnaast moet je onder werktijd gewoon werken en niet met pc's van familie gaan liggen rommelen.

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Internet & netwerken » Kan ik TeamViewer-5 gebruiken op volgende network?